اصفهان شرق

چند گام تا افتتاح طرح خلیج فارس ورزنه مانده است؟

کدخبر: 74349
1394/06/19 در ساعت 20:33

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه، شهرداری ورزنه میزبان مهندس کاظمی مدیر کل دفتر فنی استانداری اصفهان بود. در ابتدای این دیدار که با حضور عطایی شهردار ورزنه و اعضای شورای اسلامی شهر برپا شد، در خصوص مسائلی از قبیل پروژه های در حال افتتاح بررسی لازم به عمل آمد.

بلوار خلیج فارس از پروژه های سودمند شهر ورزنه است که نقش موثری را در راستای کاهش تصادفات و حوادث تاسف بار، ایفا می کند زیرا به واسطه بهره برداری از این بلوار، بار ترافیکی شهر کاهش می یابد و میطلبد تا مسئولان به سرعت در خصوص تکمیل ان اقدام لازم را انجام دهند.

گفتنی است در خصوص طرح بلوار خلیج فارس(کمربندی جنوب) در این جلسه مسئولان، به بحث و تبادل نظر رسیدند و به منظور بررسی دقیق تر پروژه و شناخت مسائل و مشکلات تکمیل و ساخت آن بازدید میدانی با حضور مسئولان انجام شد.

در هفته دولت سال 94 مژده بهره برداری 13 پروژه شهر ورزنه تیتر رسانه ها شد و این درحالی است که مسئولان با رصد مشکلات و بررسی دقیق آن می بایست نوید پروژه های مفید شهر برای راحتی مردم را در سال های آتی دهند.

لازم به ذکر است طی دیدار مدیر کل طی چند روز اخیر به شهر اژیه مسائل مهم این شهر نیز بررسی شد. ساماندهی رودخانه زاینده رود، احداث سالن گلزار شهدا، احداث باغ بانوان، پارک فدک، آسفالت معابر، احداث کانال دفع آب های سطحی و پوشش انهار و جدول گذاری و سنگفرش معابر از موارد مورد بررسی این بازدید میدانی بود.

IMG_2684 IMG_2687 IMG_9414 IMG_9421 IMG_9434

خلیج فارس ، خلیج فارس ، خلیج فارس ، خلیج فارس