سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:06 - چهارشنبه 18 شهریور 1394

در خواب غفلت مسئولان انجام می شود؛

فروش کتاب غیر اخلاقی در اصفهان!

متاسفانه کتاب غیر اخلاقی «بیشعوری» با تبلیغی گسترده در سطح شهر اصفهان بفروش می رسد و نهادهای نظارتی گویا در خوابی زمستانی به سر می برند.

به گزارش اصفهان شرق؛ کتاب بیشعوری که در نمایشگاه کتاب سال ۹۳ و به لطف کمک های مسئولین حوزه نشر، در وزارت ارشاد دولت تدبیر و امید مجوز چاپ گرفته بود،  به راحتی سر از  بازار نشر اصفهان در آورد و در خلال برگزاری نمایشگاه کتاب و همچنین در فروشگاههای سطح شهر براحتی بفروش می رسد. و گویا نهادهای نظارتی در خواب زمستانی بسر می برند.

این کتاب توسط خاویر کرمنت که یک باصطلاح روان شناس غربی است نوشته  و در عین ناباوری ، مروج انحرافات جنسی و همجنس بازی توسط نویسنده است . این کتاب  توسط محود فرجامی  ترجمه شده است.

نویسنده در این کتاب به راحتی به مقام انسانها توهین می کند و زندگی انسانها در کنار یکدیگر را نتجه بیشعوری آنها می داند.

کرمنت، کمی جلوتر که می رود پارا، فراتر می گذارد و در برخی از صفحات کتاب، حرفهای رکیک و اعمال شنیع جنسی را تروج می دهد.

در بخش هایی از این کتاب نیز،  وی به جامعه دینی طعنه هایی زده و مفاهیمی کاملا التقاطی از دین را ترویج می دهد.

متاسفانه با گشت و گذاری در نمایشگاه، و همچنین چند فروشگاه بزرگ کتاب در سطح شهر اصفهان، این کتاب در ورودی هر کدام، با پوستری بزرگ تبلیغ شده است. با توجه به اینکه یکی از این فروشگاهها در مکانی متعلق به اداره کل ارشاد اسلامی شهر اصفهان می باشد، و همچنین اینکه مجوز نشر این کتاب در همین وزارتخانه ارشاد صادر شده است، جادارد کمی با خود بیندیشیم و ببینیم چرا صحبت های مقام معظم رهبری در حیطه فرهنگ هنوز بر زمین مانده است و مسئولین ارشاد هیچ پاسخی برای آن ندارند.

منبع:راه دانا

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “فروش کتاب غیر اخلاقی در اصفهان!”

  1. حاج ولی گفت:

    سلام
    اگر نهادهای نظارتی و وزارت ارشاد کار خودشان را درست انجام می دادند، که مقام معظم رهبری این همه دغدغه فرهنگی نداشتند و نیازی نبود این همه تذکر بدهند و جوانان مومن و انقلابی را دعوت به کار جدی نمایند.کسی که خواب زمستانی می رود زمانی بیدار می شود ، اما خواب غفلت و بی توجهی است که در آن بیداری وجود ندارد و و در این شرایط بیماری فرهنگی خودنمایی و جامعه را فلج می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.