سرویس: غیر تولیدی » نقلی 07:15 - سه شنبه 17 شهریور 1394

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان

طرح راهبردی “استان اصفهان در ۸ سال دفاع مقدس” تدوین می‌شود

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان از تدوین طرح راهبردی استان اصفهان در هشت سال دفاع مقدس از بعد ایثار و شهادت خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار عبدالهی کریمی با بیان این‌که سپاس از ایثارگران و ارائه خدمات به آنها، یکی از مسئولیت‌های مهم بنیاد شهید است، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اولویت اصلی و مهمترین دغدغه بنیاد شهید و امور ایثارگران در برنامه ششم توسعه است.

وی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از تاکیدات ویژه و همیشگی رهبری انقلاب(مدظله العالی) به مسئولان بنیاد شهید است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان بیان کرد: راهبرد ما در مسائل فرهنگی را اهتمام ورزی به تولید انبوه نوشت‌افزار به ویژه کتاب‌های دفاع مقدس به شمار می‌رود.

وی با اشاره به بیست و دوم اسفندماه، سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز شهید گفت: امسال در این تاریخ، از 37 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در اصفهان رونمایی می‌شود.

کریمی حفظ تاریخ شفاهی ایثار و شهادت را از دیگر رویکردهای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان اعلام کرد و گفت: باید تاریخ دفاع مقدس را از سینه ایثارگران‌مان که اکثر آنها پیر و سالخورده شده‌اند، خارج کرد و در راستای حفظ و مستندسازی آنها تلاش کرد

وی از تدوین طرح راهبردی استان اصفهان در هشت سال دفاع مقدس از بعد ایثار و شهادت خبر داد و با بیان این‌که در حوزه دفاع مقدس باید از هنر بیشترین بهره را برد، گفت: در راستای حفظ و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت باید به سراغ مسائل تجسمی و تصویری از جمله فیلم و عکس و تئاتر رفت.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان افزود: به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ارزشی که تبدیل به هنر نشود، ارزش نیست.

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.