سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 13:36 - دوشنبه 16 شهریور 1394

در جهت رشد اشتغال انجام شد؛

انعقاد تفاهم نامه خانه كشاورز استان اصفهان با مركز مشاوره كار آفرينان الهام

تفاهم نامه خانه كشاورز استان اصفهان با مركز مشاوره كار آفرينان الهام بخش استان اصفهان منعقد شد.

به گزارش اصفهان شرق، تفاهم نامه اي در جهت رشد اشتغال كشاورزان استان اصفهان خصوصا كشاورزان شرق استان با مركز مشاورزه كار افرينان الهان بخش استان منعقد گرديد.

به گفته ياوري مدير عامل مركز مشاوره این مؤسسه با کسب تجارب ارزشمند قبلی در حوزه آموزش، در سال 1392 موفق به دریافت مجوز “مرکزمشاوره،اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی” از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور گردیده و با عنوان مرکزمشاوره کارآفرینان الهام بخش فعالیت خود را تداوم بخشیده است.

مرکز مشاوره کارآفرینان الهام بخش در راستای رسالت خود مبنی بر توسعه کسب و کارها و ترویج نوآوری و کارآفرینی با بهره گیری بهینه از منابع موجود و فناوری های نوین روز و نیز شناسایی و ارزیابی فرصت های جدید، در حوزه های سه گانه صنعت- خدمات و کشاورزی، آماده ارائه خدمات در حوزه هاي دپارتمان هاي آموزش، مشاوره، پ‍وهش، ترويج، بازار، می باشد.

ياوري عنوان کرد: اين موسسه در راستاي اشتغال اهداف كوتاه مدت،ميان مدت و بلند مدت را در رسالت خود دارد كه در قالب دوره هاي اموزشي تخصصي برگزار ميكند.

صادقي دبير كل خانه كشاورز استان اصفهان در راستاي انعقاد اين تفاهم نامنه عنوان نمود خانه كشاورز هموراه در صدد ايجاد فرصت هاي مختلف در جهت ايجاد اشتغال براي كشاورزان ميباشد زيرا بايد باور كنيم كه با توجه به افزايش جمعيت و نياز جامعه به اشتغال و همچنين بحران هاي به وجود امده در صنعت كشاورزي نميتوان ديگر به كشاورزي به عنوان يك شغل ثابت و پر درامد نگاه كرد و جوانان ميبايستي در مشاغل ديگر شروع به فعاليت نمايند و بايد  اشتغال هاي جايگزين را براي كشاوزان خصوصا كشاورزان شرق فراهم نماييم.

دبير اجرايي خانه كشاورز استان با بيان اين كه مركز مشاوره الهام بخش گامي مثبت در جهت ايجاد اشتغال براي جوانان ميباشد تاكيد کرد: مسولان استاني و كشوري نيز مي بايست از اين فرصت به وجود آمده حمايت نمايند تا در اينده با بحران اشتغال مواجهه نباشيم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.