سرویس: سیاسی » بین الملل 19:05 - چهارشنبه 20 آذر 1392

مهم‌ترین اخبار امروز رسانه‌های مجازی و مکتوب کشور

یاوه‌های آقای مؤدب/شریف‌ست قربانی سیاسی کاری/قربانی انحرافات کشیش قلابی/ ماندلا به کشورش خیانت نکرد شما چطور؟

مهم‌‌ترین اخبار امروز رسانه‌های مجازی و مکتوب کشور از پیش روی شما می‌گذرد.

سرویس فضای مجازی و رصد پایگاه خبری تحلیلی اصفهان شرق :به منظور سهولت در ارائه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های روز کشور به مخاطبان خود، مهم‌ترین اخبار این رسانه‌ها را به صورت روزانه در یک بسته خبری آماده و منتشر می‌کند. در ادامه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های کشور در روز ‌چهار‌شنبه 20/9/1392 می‌آید:

* ماندلا به کشور خود خیانت نکرد اما شما چی؟

AHALI FETNE

روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: چند روزنامه زنجیره‌ای به همراه شماری از سرشکستگان فتنه سال 88، مرگ نلسون ماندلا را هم‌زمان به بهانه‌ای برای احیای اموات سیاسی تبدیل کردند.

اخبار ویژه کیهان را اینجا بخوانید.

 

* رفع حصر!

35

سیدمسعود علوی نیز طی یادداشتی در روزنامه رسالت نوشت: یک حقوقدان چگونه می‌تواند خون 22 شهید مظلوم فتنه را ببیند و بعد جرم عمومی و جرم خصوصی این جنایت را فراموش کند؟

ادامه یادداشت را اینجا بخوانید.

 

* یاوه‌های آقای «مؤدب»

36

سیروس محمودیان در یادداشتی که روزنامه وطن امروز آن را منتشر کرد، نوشت: ملاحظه متن سخنرانی اخیر باراک اوباما در مرکز «سابان» تاییدی بر بی‌ادبی خصلتی وی است.

ادامه یادداشت را اینجا بخوانید.

 

* کاهش چشمگیر صادرات نفت در دولت روحانی

37

مسعود میرکاظمی، نماینده مجلس نهم و وزیر سابق نفت به سایت مشرق می‌گوید: بواسطه تغییرات گسترده در وزارت نفت و عدم آشنایی تیم جدید با پیچیدگی‌های تحریم و کنار گذاشتن افراد با تجربه از تیم قبلی، صادرات نفت در دولت یازدهم نسبت به اواخر دولت دهم کاهش چشمگیری داشته است.

ادامه گفت‌وگو را اینجا بخوانید.

 

* انحلال «اولین کارگروه اقتصادی دولت» 51 روز پس از تشکیل+سند

38

سایت صبحانه در خبری نوشت: دولت یازدهم که در ابتدای فعالیت خود تمام کارگروه‌های دولت‌های قبل را منحل کرده بود، 51 روز بعد از تاسیس اولین کارگروه اقتصادی، خود نیز طعم انحلال را چشید.

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

 

* بودجه پیشنهادی دولت چند ایرانی را از دریافت یارانه محروم می‌کند؟

39

خبرآنلاین در خبری نوشت: طبق لایحه بودجه سال 93 که 3 روز پیش رئیس‌جمهور در اختیار مجلس قرار داد، در مجموع برای سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها 38 هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

 

* کدام خیابان‌ها و محله‌های تهران نام خارجی دارند؟

40

همچنین خبرآنلاین در خبر دیگری نوشت: نام‌گذاری نام‌های خارجی روی معابر و میادین تهران، ریشه‌ای کهنه‌تر از جلسه دیر‌وز شورای شهر دارد. اسامی فراوانی از دوره پهلوی روی خیابان‌های تهران باقی مانده که هنوز هم برخی از آنها، در دهان مردم می‌چرخد.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

* ماهواره «شریف‌ست»؛ قربانی سیاسی‌کاری وزارت علوم

41

سایت دیدبان در گزارشی نوشت: ماهواره «شریف‌ست» از دوم آذرماه امسال در انتظار جواب مثبت مسئولان دولتی برای پرتاب است.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

 

* جای خالی «سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی»

42

همچنین این سایت خبری در گزارشی نوشت: حضور دستگاه‌های متعدد نظارتی و موازی‌کاری، باعث ایجاد روزنه‌هایی در نظام اقتصادی کشور شده که مورد بهره‌برداری مفسدان قرار می‌گیرد و فسادآفرین است.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

 

* گفت‌وگو با دختری که قربانی انحرافات کشیش ایرانی شد+تصاویر

43

سایت دیده‌بان نیز در گزارشی نوشت: یکی از قربانیان سعید عابدینی گفت: سعید هیچ‌گاه به خاطر مسیح به مسیح ایمان نیاورده است بلکه به خاطر هوس‌هایش و آزادی از قید و بندهای اخلاقی به سمت کلیسا قدم برداشت.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

 

* یک اتفاق بی نظیر در تهران+عکس

44

مجله مهر در مطلبی نوشت: پرواز پرنده‌ها بر فراز آب‌ها را تهرانی‌ها معمولا در فیلم‌ها و عکس‌ها دیده‌اند اما امسال این تصویرها واقعی شده‌اند و اهالی پایتخت می‌توانند از نزدیک پرندگان مهاجری را ببینند که به هوای دریاچه چیتگر، به تهران راه پیدا کرده‌اند.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

* گزارشی از 100 روزهای تاریخی

46

سایت دانا در گزارشی نوشت: بهار رفسنجانی یا روحانی؟!هاشمی رفسنجانی به لطف تکیه زدن یار «روحانی»اش بر کرسی قدیم خود و با ورود پیکره کارگزاران قدیمش به هیئت دولت، به لحاظ روحانی و جسمانی احیا شده است.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

 

* هشدار به زوار اربعین در مورد توطئه تروریستی غذاهای مسموم

 47

سایت شیعه نیوز به نقل از الغانمی یکی از فرماندهان نظامی عراق نوشت: ما اطلاعات امنیتی موثقی دریافت کرده‌ایم مبنی بر اینکه گروه‌های تروریستی قصد دارند با مسموم کردن غذاها و نوشیدنی‌ها، زوار را هدف قرار دهند.

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.