سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 18:00 - جمعه 13 شهریور 1394

امام جمعه موقت شهر اژیه:

در مقابل دشمن بايد مقتدرانه ايستاد

حجت السلام نظامزاده:در مقابل دشمن بايد مقتدرانه ايستاد و نبايد از خود تواضع و سستي نشان داد و گرنه نتيجه آن تبديل شدن كشور به مستعمره دشمنان است.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از اژیه؛ نماز جمعه این هفته شهر اژیه به امامت حجت الاسلام نظامزاده و با حضور پرشور مردم شهید پرور شهر اژیه و روستاههای همجوار در مسجد جامع اژیه برپا گردید.
امام جمعه موقت شهر اژیه با تاكيد بر اينكه استكبار جهاني هيچگاه دست از توطئه برضد مسلمانان و كشورهاي اسلامي بر نمي دارد اظهار کرد: خداوند متعادل در آیه 120 سوره مبارکه بقره  به پیامبر اکرم (صلي الله عليه و آله) می‌فرماید: “ای پیامبر یهود و نصارا از تو راضی نمی‌شوند مگر آنکه از روش آنها پیروی کنی، اما پیامبر به مردم بگو راهی که خداوند به شما نشان داده است راه هدایت است و اگر از این راه دور شوید از کمک خدا بی‌نصیب خواهید ماند.”
نظامزاده با اشاره به ديدار رهبر انقلاب با رئيس و اعضاي مجلس خبرگان رهبري گفت: رهبر گرانقدر در اين ديدار بر نظارت مجلس شوراي اسلامي بر توافق برجام تاكيد نمودند که عدم آگاهي نمايندگان ملت از اين توافقنامه به مصلحت نظام نمي باشد. و به صراحت فرمودند: درباره‌ی نحوه‌ی بررسی و رد یا تصویب برجام توصیه‌ای به مجلس ندارم و نمایندگان ملت باید تصمیم بگیرند.
خطیب جمعه ی شهر اژیه ادامه داد: دو سال مسائل كشور متوجه مذاكرات هسته ايي بود و پس از توافق مسئولان آمريكايي در نشستهاي خود بر عدم لغو  تحريم ها عليه ايران پا فشاري مي كنند و عنوان مي كنند بخشي از تحريم ها تعليق مي شود. رهبر انقلاب در اين رابطه فرمودند : ” اگر قرار است چارچوب تحریم حفظ شود، پس چرا مذاکره کردیم؟ این کاملاً خلاف علت حضور ایران در مذاکره است. اگر تحریم برداشته نشود، معامله‌ای در کار نخواهد بود. ” همچنين بيان داشتند: ” از ابتدا تأکید داشتیم تحریم‌ها باید برداشته شوند، نه تعلیق شود. اگر تحریم تعلیق شود، ما هم اقداماتی که باید انجام دهیم، در حد تعلیق و نه اقدام اساسی انجام خواهیم داد.‌ ”
نظامزاده با اشاره به تاكيد رهبر انقلاب بر هوشیاری در مقابل تلاش دشمن را برای نفوذ پیچیده و تدریجی در كشور در ديدار با هيئت دولت عنوان داشت: بعضي افراد و مسئولان كشور ما  سخنان مقامات آمريكايي درباره مسئله برجام را داراي مصرف داخلي و و براي راضي كردن احزاب و كشورها و رژيم هاي مخالف بيان مي كنند. بايد همه هشيار باشند كه اين حرف ها تبديل به تصميم نشود. اين مملكت با نثار خون جوانان و مردم بيگناه و مظلوم خود اين آرامش و امنيت را بدست آورده است. در مقابل دشمن بايد مقتدرانه ايستاد و نبايد از خود تواضع و سستي نشان داد و گرنه نتيجه آن تبديل شدن كشور به مستعمره دشمنان است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ديدار هيات دولت تأکید کردند: باید در هر شرایطی در اتخاذ مواضع انقلابی صراحت داشت و صریح و بدون رودربایستی، در مقابل دشمن مواضع انقلاب و مبانی امام بزرگوار را بدون ترس و خجالت بیان کرد. ایشان خاطرنشان کردند: اگر غفلت شود ناگهان متوجه می‌شویم که دشمن در جاهایی رخنه کرده و مشغول کارهای خطرناک فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است بنابراین باید کاملاً مراقب باشیم.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.