سرویس: تولیدی » خبر پوششی 16:00 - جمعه 13 شهریور 1394

امام جمعه موقت هرند

تنها علاج رفع مشکلات کشور برنامه ریزی کردن در اقتصاد مقاومتی است

محمد حسن نیکو کلام: همه چیز با رفع تحریم ها درست نمی شود، تنها راه حل و علاج مشکلات کشور برنامه ریزی صحیح در بحث اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهر هرند حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن نیکو کلام امام جمعه موقت هرند در خطبه‌های اول نماز جمعه امروز این شهر ضمن دعوت نماز گزاران به تقوی الهی گفت: انسان عاقل هیچ وقت روی پل خانه بنا نمی کند زیرا پل محل رفت و آمد است. وی با بیان اینکه نکند خدای ناکرده ساعت ها از عمر ما بگذرد ولی زاد و توشه ای برای آخرت ذخیره نکرده باشیم ادامه داد: مواظب باشید عمر درحال گذر است و روی ما اثر می گذارد پس باید ما هم روی این زمان اثر بگذاریم والا خصر الدنیا و الاخرت هستیم. وی گفت:خوشا به حال کسانی که تقوی مانع از غیبت کردن، و حرام کردن مالشان می شود.
نیکوکلام در خطبه دوم خود با اشاره به مناسبتهای هفته یاد و خاطر شهیدان 17شهریور 1357 را گرامی داشت و گفت: این شهیدان به دستور حضرت امام خمینی به خیابانها آمدند و راهپیمائی کردند و در این روز رژیم شاهنشاهی در میدان ژاله تهران 4000هزار نفر از مردم بی گناه را به گلوله بست و به شهادت رساند. نیکوکلام به دولت مردان و مسئولین توصیه کرد مواظب این خونها باشید و هر سخنی را به زبان نیاورید شما که دم از قانون می زنید پس چرا نظارت استصوابی شورای نگهبان را زیر سئوال می برید.
خطیب نماز جمعه هرند در ادامه گفت: اعضائ شورای نگهبان همه فیلترها را گذرانده اند و از روز اول ثبت نام کاندیدها تا روز اعلام نتایج باید نظر استصوابی شورای نگهبان حاکم باشد و شما نمی توانید قانون را به نفع خود بدانید زیرا که شورای نگهبان ثمره خون شهدا است.
محمد حسن نیکوکلام در قسمتی از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که در جمع اعضاء مجلس خبرگان بیان کرده بودند گفت: با توجه به اینکه رهبر انقلاب فرمودند دشمنان کلماتی را به کار می برند. اما متاسفانه از طرف نظام ما کسی پاسخگو نیست با اینکه دولت ما سخنگو دارد. از جمله سخنان امریکا که دشمن اول کشور ایران است این بود که ایران باید متفاوت عمل کند یعنی اینکه ما دست از ارزشها و خون شهدا برداریم! که آنها در فکر و خیال بیهوده و باطل هستند.
وی گفت: یکی دیگر از سخنان امریکا این است که چهار چوب تحریم ها حفظ شود. پس این به چه معنای است که دولت مردان روز ها و شب ها برای این کار وقت گذاشته اند و مذاکره کرده اند؟ تازه چهارچوب تحریم ها حفظ شود مگر ما مجنون شده ایم که بیایم قلب راکتور آب سنگین اراک را از بین ببریم، تازه چهارچوب تحریم ها هم حفظ و سرجایش باشد. پس بازی برد برد به چه معنای است و بازی برد برد به این معنی است که در قبال کار های انجام شده تمام تحریم ها برداشته شود. ایشان گفت: آمریکا بداند جوانان ما امروز آماده تر و مصمم تر از گذشته درمیدان حاضرند.
نیکوکلام گفت: با توجه به این که کشور آمریکا خودش باخبر است و می داند که توان مقابله با کشور ایران را ندارد همنطور که در جنگ با حزب الله لبنان، غزوه شکست خورد و حدود 6ماه است که هواپیماهای آمریکا و اسرائیل درحال بمب باران کردن کشور بی گناه یمن هستند و هنوز نتوانسته اند به اهداف خود در این کشور دست پیدا کنند. پس چگونه می خواهد با کشور ایران وارد جنگ شود و شعار گزینه ها روی میز است را سر می دهد.
خطیب نماز جمعه هرند با بیان اینکه یکی دیگر از بیانات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی به دولت مردان است گفت: احساس می کنیم بعضی از مسئولین عزمی و برنامه ای برای اقتصاد مقاومتی ندارند و با توجه به اینکه 25درصد از مشکلات کشور با رفع تحریم ها حل می شود ولی عمده مشکلات کشور آن 75درصد است که باید برای رفع آن فکر و چاره ای کرد و تنها علاج و رفع آن برنامه ریزی کردن در اقتصاد مقاومتی است.
لازم به ذکر است به مناسبت هفته دولت رحمت الله ترابی بخشدار جلگه در بین دو نماز سخنانی را بیان نمود و گزارشی از عملکرد بخشداری جلگه را به اطلاع نمازگزاران رساند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.