سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:15 - جمعه 13 شهریور 1394

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خبر داد

آغاز طرح ثبت الکترونیکی تخلف ورود به محدوده زوج و فرد از 15 شهریورماه در اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: طرح ثبت الکترونیکی تخلف ورود به محدوده زوج و فرد از روز شنبه 15 شهریورماه رسما اجرایی می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ حسین غلامی در رابطه با اجرای طرح ثبت الکترونیکی تخلف ورود به محدوده زوج و فرد در اصفهان اظهار داشت: به منظور جلوگیری از بروز ترافیک در هسته مرکزی شهر اصفهان طرح اجرای محدوده زوج و فرد خودروها از 2 سال پیش به اجرا گذاشته شد که البته این طرح به دلیل مکانیزه نبودن آن با مشکلاتی همراه بود.

وی افزود: با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، دوربین‌های پلاک‌خوان در تمامی محدوده زوج و فرد نصب و پس از چندین مرحله اجرای آزمایشی سرانجام طرح ثبت الکترونیکی تخلف ورود به محدوده زوج و فرد از روز شنبه 15 شهریورماه به طور رسمی اجرا می‌شود و هیچ اغماضی با رانندگان متخلف صورت نخواهد گرفت.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه با الکترونیکی شدن ثبت تخلف خودروها تمامی خودروی متخلف مورد اعمال قانون قرار گرفته و هیچ تفاوتی بین خودروی شخصی و سازمانی وجود ندارد، گفت: از تمامی شهروندان می‌خواهیم که با رعایت زمان‌بندی ساعت اجرای طرح، به روان شدن ترافیک سطح شهر کمک کنند.

وی تصریح کرد: به خاطر تسهیل در کار ادارات ساعت ورود به طرح زوج و فرد از 8 صبح و پایان آن 14 بعد از ظهر و همچنین از ساعت 16 تا 20 تعیین شده است.

غلامی محدوده طرح ترافیک را از شمال خیابان مسجد سید و عبدالرزاق، از شرق خیابان‌های هاتف، نشاط و چهارباغ خواجو، از جنوب خیابان‌های کمال‌الدین اسماعیل و شهید مطهری و از غرب خیابان‌های بهشتی و آیت‌الله کاشانی عنوان کرد.

وی با اشاره به نزدیکی فصل بازگشایی مدارس گفت: همه ساله در فصل مدارس با حجم بسیار زیادی از خودروهای شخصی در سطح شهر و به تبع آلودگی هوا مواجه هستیم که بدون شک اجرای این طرح در کاهش ترافیک و آلودگی هوا موثر است.

رئیس پلیس راهور استان درباره برخورد با کسانی که اقدام به مخدوش کردن پلاک و یا تغییر شماره پلاک خود کنند نیز گفت: در این زمینه علاوه بر ثبت الکترونیکی تخلفات نیروهای پلیس راهور نیز در سطح محدوده زوج و فرد حضور داشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف دستکاری در پلاک خودروی مذکور را توقیف می‌کنند.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.