سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:43 - چهارشنبه 20 آذر 1392

پور مختار رئیس کمیسیون اصل 90

کمیسیون اصل 90 صحت و سقم ادعای مرتضوی را بررسی می‌کند

من شخصا انتشار این اسامی را دارای ایراد نمی‌دانم زیرا معتقدم شفاف‌شدن موضوع کمک می‌کند ذهنیت در این رابطه از بین برود.

به گزارش واحد”رسانه های دیگر”رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به دریافت نامه معرفی نمایندگانی که به ادعای سعید مرتضوی از سازمان تامین اجتماعی کارت هدیه گرفته بودند، گفت، کمیسیون اصل 90 صحت و سقم این ادعا را بررسی خواهد کرد.

9

محمدعلی پورمختار در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد:‌ در نامه‌ای که آقای مرتضوی ارائه کرده است، اسامی 150 تا 160 نماینده‌ای که به گفته ایشان از سازمان تامین اجتماعی دریافتی داشتند، قید شده، اما این اسامی مربوط به دوره هشتم مجلس است که در آن زمان آقای مرتضوی مسئولیتی در تامین اجتماعی نداشته است.

او اضافه کرد: در لیستی که آقای مرتضوی ارائه کرده، امضای نمایندگان وجود ندارد و ممکن است دریافت مبالغ از سوی نمایندگان تایید نشود.

پورمختار با تاکید بر بررسی صحت و سقم این موضوع در کمیسیون اصل 90 در عین حال گفت که این کمیسیون درخواست کرده اسامی نمایندگانی که آن‌ها مدعی هستند در دوره نهم مجلس به آن‌ها پرداختی داشته‌اند نیز اعلام شود.

به گزارش ایسنا پیش‌تر در گزارش تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی که چهارشنبه گذشته در صحنه علنی مجلس قرائت شد، در کنار تخلفات متعدد این سازمان، پرداخت مبالغی با عنوان کارت هدیه به نمایندگان نیز آمده بود.

منبع:ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.