سرویس: تولیدی » خبر پوششی 10:53 - پنجشنبه 12 شهریور 1394

معاونت نهضت سواد آموزی اداره کل استان:

بسیج همگانی در ریشه کنی بی سوادی در بن رود به راه افتد

براتی طی بازدید از پروژه مهر منطقه بن رود گفت: روند اجرایی این پروژه از اهمیت بسیار برخوردار است تا بتوان با نشاط به استقبال مهر ماه برویم.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه، جلسه ی بازدید از پروژه ی مهر منطقه ی بن رود در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش بخش بن رود برگزار شد.
حیدری رئیس اداره ی آموزش و پرورش منطقه بن رود، مطالبی در مورد روند اجرایی پروژه ی مهر و مشکلات منطقه بیان کرد.

معاونت نهضت سواد آموزی اداره کل استان گفت: پروژه مهر از اهم اقدامات مسئولان آموزش و پرورش است و در این رابطه باید برای زودتر آماده شدن مدارس اقدام کرد.

براتی با توجه به اهمیت سوادآموزی در مناطق محروم اظهار کرد: بسیج همگانی در بر اندازی ریشه ی بی سوادی در سطح منطقه بن رود باید عملی شود.

وی در این بازدید قول مساعد پیگیری مشکلات و مسائل مرتبط به این حوزه را داد.

1

بافرانی رابط ستاد پروژه ی مهر منطقه، بازرسین و حاضرین در جلسه را در جریان اقدامات صورت گرفته از قبیل: ( ارسال بخشنامه اداره کل به مدارس – تشکیل جلسه کمیته منطقه با حضور اعضا و تشکیل و بیان وظایف هر کمیته و صدور ابلاغ برای اعضاء – ارسال بخشنامه های تکمیلی به مدارس و توجیه مدیران مجتمع ها و مدارس در خصوص اجرای هرچه بهتر پروژه ی مهر – بازدید از مدارس و بررسی میزان پیشرفت پروژه ی مهر در مدارس ) قرار داد.

2

در ادامه با نظر حیدری و اعضاء جلسه، از مدارس ایثارگران ورزنه – امامیه و مقداد باقرآ باد و آموزشگاه شهید محمد منتظری قورتان، بازدید بعمل آمد.

مدیران محترم اهم فعالیت های انجام شده و مشکلات موجود در این مدارس ازقبیل نبود امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی– رایانه– دیتاشو و … را بیان و خواستار مساعدت بیشتر شدند.

4

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.