سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:08 - چهارشنبه 11 شهریور 1394

مادر 3 شهید دفاع مقدس خطاب به مادر مهدی هاشمی:

خانم مرعشی خجالت بکشید؛ زیر سؤال بردن نظام خیانت به خون شهداست

مادر 3 شهید دفاع مقدس در واکنش به نامه هتاکانه عفت مرعشی به قوه قضاییه گفت: شما در فتنه 88 موضع خود را نشان دادید و اکنون نیز با همان صداقت مسیر خود را بیان کنید و از تهمت‌هایی که به نظام می‌زنید خجالت بکشید؛ اینکه جرم پسرتان را انکار می‌کنید و نظام را زیر سوال می‌برید در حقیقت خیانت به شهدا است.

به گزارش اصفهان شرق؛ بتول روزبهانی مادر شهیدان “نورعلی، فتح علی و رستگار مومنی” در خصوص نامه نگاری “عفت مرعشی” همسر مادر آقازاده مفسد اقتصادی اظهار داشت: ما مادران شهدا بدون هیچ چشم‌داشتی فرزندان خود را تقدیم انقلاب و نظام کردیم و هیچگونه گله و شکایتی از نظام نداریم.

وی خطاب به مادر مهدی هاشمی گفت: مگر می‌شود کسی را ناحق به زندان بیندازند؟ حتما پسر شما جرمی مرتکب شده است که زندان جزای کارش بوده است و جرم پسرتان به اثبات رسیده است.

این مادر 3 شهید عنوان کرد: اینکه خانم مرعشی به نظام و قانون تهمت می‌زند و ادعا می‌کند که نظام مدیون آنها است باید بگویم ما زحمات آقای هاشمی در سال‌های قبل از انقلاب و زمان ریاست جمهوری را فراموش نمی‌کنیم اما غیر از ایشان افراد زیادی به انقلاب و نظام خدمت کرده‌اند که هیچ چشم داشتی ندارند و حتی به زبان نیز نیاورده اند.

روزبهانی تصریح کرد: به خانم مرعشی توصیه می‌کنم وصیت نامه امام خمینی(ره) را به دقت مطالعه کنند و ببینند که امام فرمودند “ملاک حال فعلی افزاد است”.

وی بیان داشت: خانم مرعشی توصیه می‌کنم کمی پای صحبت مادران شهدا بنشینید، مادرانی که هنوز چشم به راه فرزندانشان هستند و سال‌هاست آرزو دارند حتی تکه استخوانی از فرزندشان پیدا کنند، آن زمان این طور از فرزند مجرم خود دفاع نمی‌کنید و به نظام تهمت نمی‌زنید.

مادر شهیدان مومنی خطاب به بتول مرعشی مادر مهدی هاشمی، تصریح کرد: شما در فتنه 88 موضع خود را نشان دادید و اکنون نیز با همان صداقت مسیر خود را بیان کنید و از تهمت‌هایی که به نظام می‌زنید خجالت بکشید؛ اینکه جرم پسرتان را انکار می‌کنید و نظام را زیر سوال می‌برید در حقیقت خیانت به شهدا است.

 بعد از برگزاری مراسم خداحافظی با مفسد اقتصادی و کشف موبایل و سکه طلا از سلول مهدی هاشمی در زندان، گویا بیانیه و نامه نویسی خانواده هاشمی قطعه دیگری از پازل تخریب و هجمه خاندان هاشمی به نظام اسلامی است؛ این بار نیز مادر آقازاده مفسد روز گذشته با نگارش نامه‌ای خطاب به قوه قضاییه مدعی دست‌کاری شدن اسناد و پرونده جرایم فرزندش شده است.

منبع:راه دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.