سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:25 - چهارشنبه 11 شهریور 1394

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان

عوامل فیلم محمد رسول‌الله(ص) به اصفهان سفر می‌کنند

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان با بیان اینکه عوامل فیلم محمد رسول‌الله(ص) به‌زودی به اصفهان سفر می‌کنند، گفت: از هنگامی که فیلم سینمایی محمد رسول‌الله(ص) در اصفهان اکران شده، استقبال مردم از این فیلم فوق‌العاده بوده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ مصطفی حسینی با اشاره به اکران فیلم محمدرسول الله(ص) ساخته مجید مجیدی در سینماهای اصفهان اظهار داشت: این فیلم در اصفهان فروش خوبی داشته و تاکنون اصفهان پس از تهران بیشترین فروش را داشته است.

وی افزود: این فیلم رکورد‌دار ‌و در هر 2 سینمای ساحل و سپاهان پر فروش بوده است و نسبت به فیلم‌هایی که در این مدت رکورد فروش را داشته‌اند در اصفهان رتبه نخست را کسب کرده است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان بیان کرد: این فیلم در تمامی سینماهای حوزه هنری اصفهان در شهرستان‌ها در حال اکران است.

وی با اشاره به تاثیر‌گذاری این فیلم در جهان اسلام گفت: فیلم محمدرسول‌الله (ص) به‌دلیل خوش ساخت بودن و نام پر برکت حضرت محمد(ص) می‌تواند بر سمپاشی‌هایی که علیه اسلام در دنیا می‌شود غلبه کرده و تاثیرگذاری صحیح خود را نشان دهد.

حسینی اظهار داشت: عوامل این فیلم به‌زودی به اصفهان سفر می‌کنند و رسانه‌ها از نزدیک می‌توانند با عوامل آن به گفت‌وگو بنشینند.

وی تصریح کرد: باید تمام قد از این فیلم حمایت کرد و‌ حوزه هنری با اکران آن در تمامی سینماهای خود در استان اصفهان از آن حمایت می‌کند و رسانه‌ها نیز تاکنون به خوبی وارد میدان شده و انعکاس‌های استقبال از این فیلم را به همگان رسانده‌اند.

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.