سرویس: تولیدی » خبر پوششی 11:49 - سه شنبه 10 شهریور 1394

رئیس هیات فوتبال شهرستان اصفهان خبر داد؛

شتاب فزاینده فوتبال شهرستان اصفهان روی سکوی توسعه و پیشرفت

رضا دهقان در نشست مطبوعاتی گفت: فوتبال در شهرستان اصفهان بویژه در شرق اصفهان با شتاب فزاینده ای در حال توسعه و پیشرفت است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی اصفهان شرق، به مناسبت هفته دولت نشست مطبوعاتی رئیس هیات فوتبال شهرستان اصفهان با حضور خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری های اصفهان برگزار شد. رئیس هیات فوتبال شهرستان اصفهان ضمن تبریک هفته دولت گزارشی از وضعیت هیات فوتبال شهرستان اصفهان در طول سه سال تصدی خود را ارائه کرد.

رضا دهقان با اشاره به پیشرفت و توسعه فوتبال در شهرستان اظهار کرد: این هیات برای اولین بار در کشور با ایجاد واحد تحقیقات و پژوهش توسعه فوتبال در شهرستان را بر پایه اصولی علمی طراحی و برنامه ریزی کرده است که این حرکت شتاب پیشرفت را در شهر ها و بخش های تابعه شهرستان بیشتر می کند.

وی راهبرد اساس برای تامین زیر ساخت های توسعه فوتبال در اصفهان را آموزش داوران و مربیان دانست و با ارائه آماری افزود: در دو سال اخیر حدود 80 نفر داور و 100 نفر مربی تربیت شده در مسابقات مختلف می توانند شهرستان را از مربیان و داوران غیر بومی بی نیاز سازد.

DSC_0009

دهقان در ادامه به شروع فعالیت بانوان پرداخت و گفت: در دو سال اخیر حرکت های خوبی برای بانوان شده است که برگزاری کلاس مربیگری و داوری ویژه بانوان از آن جمله می باشد، علاوه بر مسابقات فوتسال، مهارت یابی و فوتبال ساحلی در سال جاری را برای بانوان داشته ایم که این فعالیت ها نوید بخش توسعه فوتبال بانوان در شهرستان ارزیابی می گردد.

وی در پایان به محدودیت هایی هیات فوتبال شهرستان پرداخت و اظهار داشت: هیات فوتبال شهرستان با داشتن کادر مجرب و توانمند هم در هیات فوتبال شهرستان اصفهان و هم در هیات های بخش ها و شهر های تابعه شهرستان قادر است کلیه فعالیت های مربوط به فوتبال اصفهان را بر عهده بگیرد و امیدواریم با تعامل خوبی که با هیات فوتبال استان داریم بتوانیم فوتبال شهر اصفهان را نیز در اختیار و هیات فوتبال استان با فراغت بیشتر به سیاست گذاری و هدایت فعالیت ها بپردازد.

رئیس هیات فوتبال شهرستان اصفهان در پایان از مسولان هیات فوتبال استان اصفهان و اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان تقدیر و تشکر کرد و اذعان کرد: امیدواریم با تعاملی که با این دو مجموعه داریم در آینده شاهد رشد و شکوفایی در هیات فوتبال شهرستان اصفهان باشیم.

وی در پایان 10 سپتامر روز داور را به جامعه داوران ورزشی ایران به خصوص فوتبالیست ها تبریک گفت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.