سرویس: تولیدی » خبر پوششی 10:55 - چهارشنبه 20 آذر 1392

در شهر ورزنه برگزار شد

جلسه هماهنگی مراسم اربعين حسيني در بخشداري بن رود

بخشدار بن رود گفت: با هماهنگی می توانیم بخشی نمونه در همه زمینه ها اعم از عزاداری داشته باشیم.

Vater Markghj

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: جلسه ای با حضور برخی از مسئولین بخش بن رود با موضوع هماهنگی در هر چه با شکوه تر برگزار کردن مراسم اربعین حسینی در بخش برگزار شد.

بررسی مراحل آمادگی هیئات مذهبی، برآورد هزینه ها و نیروی انسانی لازم جهت پشتیبانی مراسم، دعوت از سخنران برجسته و مداح اهل بیت (ع) از اهم محورهای گفتگوی دراين جلسه بود.

صادقي بخشدار بن رود در ابتدای این جلسه گفت: اگر ما همه هماهنگ باشیم می توانیم بخشي  نمونه در تمامی زمینه ها از جمله عزاداریهای ائمه اطهار «علیهم السلام » داشته باشیم همانگونه که بخش بن رود  به‌عنوان بخش نمونه ایثارگری، جانبازي  قرار گرفته است در عزاداریها هم میتواند  نمونه باشد.

Vater Markhgfh

حجت السلام هاشمي مسئول سازمان تبليغات اسلامي شهر ورزنه با اشاره به اهمیت اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: عاشورا، زمانه خون و ایثار است و اربعین، بهانه تبلیغ و پیمان، در عاشورا حسین (ع) با تاریخ سخن گفت و در اربعین، تاریخ پای درس حسین(ع) نشست.

لازم به ذکراست دراين جلسه مصوب گرديد كليه هيات مذهبي بخش بن رود به صورت دسته زنجير زني از ميدان شهرداري به طرف ميدان گلزار شهدا  بصورت عزاداري حرکت و تجمعی را در گلزار شهدا تشکیل دهند.

Vater Markhghf Vater Markgfhfg

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.