اصفهان شرق

نگاهی به پیگیری های صورت گرفته از سوی مسئولین شهرستان به مشکلات بخش مرکزی

کدخبر: 7341
1392/09/20 در ساعت 07:55

80701616-4378482

به گزارش اصفهان شرق: در روزهای ابتدایی آذر ماه جلسه ای با حضور نماینده مردم اصفهان در مجلس و همچنین مسئولین ارگانهای (اداره ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی شهرستان، بنیاد مسکن و شهرسازی، اداره راه شهرستان و شورای بخش مرکزی) در روستای گلستانه برگزار شد.

پیرامون آن جلسه، شورای بخش به برخی از مشکلات در بخش اشاره و مقرر شد مسئولین پیگیری های لازم را جهت رفع مشکلات انجام دهند.

در این راستا و جهت پیگیری مصوبات جلسه ی قبل بنا به درخواست حجت الاسلام سالک نماینده مردم در مجلس، جلسه ای با حضور مسئولین ذیربط در فرمانداری اصفهان برگزار شد.

حسن زاده رییس شورای بخش مرکزی در این باره اظهار داشت: طی جلسه ی قبل مصوب شد نسبت به پیچ خطرناک جاده ی جوزدان از توابع براآن شمالی مشکل این جاده حل شود و در این جلسه با گزارش عملکرد مسئولین راه و شهر سازی شهرستان مبنی بر آسفالت بخشی از جاده در خصوص رفع خطر از این منطقه حدود 50 درصد این مصوبه اجرا و برخی اقدامات دیگر در دست اجرا می باشد.

وی در خصوص تعریض جاده ی اشکاوند بیان نمود: تعریض این جاده با وجود مغازه ها در اطراف جاده در دست کار می باشد و مقرر شد تا در آینده در این مورد جلسه ای را با شورای اشکاوند و مغازه داران در جهت بررسی این جاده گذاشته شود.

حسن زاده با اشاره به امکانات ورزشی، تجهیز و رسیدگی به مکان های مورد استفاده در خصوص ورزش جوانان گفت: مقرر شد سالن ورزشی روستاهای( کبوترآباد، روران و برسیان) جهت استفاده بررسی و مشکلات مربوط به زمین های خاکی ورزشی راشنان و جوزادان رفع مشکل شود.

رییس شورای بخش مرکزی با توجه به افزایش جمعیت و نیاز به مسکن جوانان تصریح کرد: در این جلسه  با حضور رییسی از جهاد کشاورزی شهرستان و فقیهی نیا مدیر مسکن و شهرسازی مقرر شد تا این دو ارگان تا اجرای اصلاحیه طرح هادی همکاری لازم را با شوراهای روستاهای تابعه داشته باشند.

لازم به ذکر است طرح هادی در ارتباط با ساخت منازل مسکونی در محیط روستا است که با افزایش جمعیت نیاز به ساخت و ساز خارج از محدوده می باشد.

در پایان این جلسه با توجه به وجود برخی نقاط حادثه خیز، مطرح شد که اداره راه  نسبت به نصب علائم هشدار دهنده اقدام کنند.

حسن زاده گفت، نسبت به برگزاری جلسات طی زمان 20روزه با ارگان هایی که نیاز مردم در جهت رفع مشکل با آنان مبرم تر است، هستیم.