سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 00:27 - دوشنبه 09 شهریور 1394

بخشدار جرقویه سفلی خبر داد؛

گامی به منظور راحتی صاحبان صنایع با افتتاح اداره امور مالیاتی جرقویه

بخشدار بخش جرقویه سفلی از افتتاح دفتر امور مالیاتی جرقویه سفلی برای پوشش دو بخش جرقویه خبر داد.

بخشدار جرقویه سفلی در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اینکه وظیفه مسئولان در هر لباسی شناسایی مشکلات و ارائه طرح هایی برای گره گشایی مردم است، گفت: با توجه به بار ترافیکی افتتاحیه های مختلف در استان، پس از اتمام هفته دولت دو طرح مردمی و مثمر ثمر در بخش جرقویه سفلی به بهره برداری می رسد تا بتوان به منظور راحتی و اسایش مردم محروم این منطقه وارد عمل شد.

حسن جعفری هرندی از افتتاح اداره امور مالیاتی جرقویه خبر داد و اظهار کرد: در گذشته صاحبان مشاغل و صنایع جرقویه برای تشکیل پرونده مالیاتی مجبور به طی کردن مسافت بسیار تا بهارستان بودند که امروز با افتتاح این دفتر در ساختمان شهرداری نیک آباد، اقدامی مهم در راستای کمک به افراد ذیربط خواهد شد.

وی افزود: مراسم افتتاح اداره مالیات بخش با حضور امیری مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان پس از هفته دولت انجام می شود و از مزایای این دفتر در بخش علاوه بر کاهش بعد مسافت برای شهروندان جرقویه سفلی و علیا، مزایای دیگری برای صاحبان مشاغل و صنایع به همراه دارد.

بخشدار در بخش دیگر از گفتگو با اشاره به افتتاح دفتر حمل و نقل مسافر روستایی جرقویه گفت: متاسفانه طی زمان های قبل، به دلیل عدم صورت وضعیت مینی بوس ها و بیمه نشدن مسافران، در اثر تصادفات هزینه غرامت به خانواده ی کشته و مجروحین پرداخت نمی شد ولی با افتتاح این دفتر نوید برخی مزایا در سیستم حمل و نقل داده می شود.

وی تاکید کرد: دفتر حمل و نقل مسافر روستایی در سه راهی محمد اباد در بخش جرقویه و همچنین ترمینال مسافربری جی در شهر اصفهان واقع شده و صورت وضعیت به مینی بوس ها ارائه می شود تا اسایش بهتری را بتوان به مسافران هدیه کرد.

گفتنی است، کیانی معاون حمل و نقل پایانه های استان اصفهان در مراسم افتتاح این دفتر پس از هفته دولت در بخش حضور میابد.

 

 

 

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.