سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 18:30 - شنبه 07 شهریور 1394

بخشدار جرقویه سفلی؛

شاهد حضور تیم های اقتصادی مطرح دنیا به کشور برای سرمایه گذاری و مشارکت در طرح های اقتصادی هستیم

به مناسبت هفته دولت حسن جعفری هرندی بخشدار جرقویه سفلی به عنوان نماینده ارشد دولت در جرقویه سفلی، قبل از خطبه های نماز جمعه نصرآباد سخنرانی و گزارشی از فعالیت های صورت گرفته توسط دولت در سطح بخش و خدمات دولت یازدهم طی دو سال فعالیت ارائه نمود.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از جرقویه سفلی، بخشدار جرقویه سفلی در سخنان خود ضمن تشریح خدمات دولت تدبیر و امید طی دو سال گذشته ، به پاره ای از اقدامات دولت که مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفت و معظم له در دیدار اخیر رئیس جمهور و هیات دولت در سخنان خود به آن پرداختند ، از جمله کنترل تورم ، آرامش نسبی در اقتصاد و پایان دادن مذاکرات هسته ای و فعالیت های خوب صورت گرفته در حوزه سلامت و کشاورزی اشاره کرد و افزود: با پایان یافتن مذاکرات پاره از تحریم های ظالمانه برداشته شده و بخشی نیز در ادامه رسیدگی به برجام و تصویب آن برداشته خواهد شد.
ضمن این که شاهد حضور تیم های اقتصادی مطرح دنیا به کشور برای سرمایه گذاری و مشارکت در طرح های اقتصادی هستیم و امیدواریم سرانجام اقدامات صورت گرفته در راستای تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رشد و شکوفایی کشور در عرصه های مختلف اقتصادی و فرهنگی و سایر زمینه ها باشد..
نامبرده در پایان از امام جمعه محترم نصرآباد ، ستاد نماز جمعه و شهردار و شورای اسلامی و مردم خوب و همیشه در صحنه این شهر قدردانی نمود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.