سرویس: سیاسی » بین الملل 11:08 - یکشنبه 08 شهریور 1394

روز مبارزه با تروریسم؛

چه نگاه وارونه ای است! استبداد در لباس آزادی!

من و تو تروریستیم و دنیای وحشی غرب، تمدنی دارد که من و تو تهدیدش می کنیم. ما که سرشار از فرهنگ و تمدنیم، تروریست ایم و دنیای غرب استعمارطلب، قربانی تروریسم!

اصفهان شرق/ پروانه شریفی، تروریسم، از اصلی ترین معضلات دهکده جهانی و خطرناک ترین تهدیدها بر ضد حقوق ملت ها است. در طول تاریخ، به ویژه یک صد سال اخیر، تروریسم، ریشه مهم ترین تهدیدها بر ضد صلح و امنیت جهانی بوده است. وضعیت دردآور و فاجعه آمیز بیشتر ملت ها و کشورهایی که در آتش جنگ و خون ریزی می سوزند و از آوارگی و فقر رنج می برند و فریادهای کودکانی که در نطفه خفه می شود، معلول هدفهای خشونت آمیز و تروریستی است.

در اوج خودکامگی عدالت را ترور کرده اند
روز مبارزه با تروریسم، فقط واژه های زیبایی هستند که هر روز از رسانه های جمعی، در سراسر دنیا شنیده می شوند. هر روز، سربازان با گلوله های سربی شان، آزادی را برای کشورهای فقیر دوردست هدیه می برند تا از شر تروریست های خیالی، نجاتشان دهند! باید با این دایه های دل سوزتر از مادر چه کرد؟! زمین هم از دست این همه عدالتی که در حقوق بشر جاری است خسته شده است! این همه قطعنامه صادر می کنند تا راحت تر، به نام عدالت، قتل عام کنند.آری در اوج خودخواهی و خودکامگی عدالت را ترور می کنند.
من و تو تروریستیم و دنیای وحشی غرب، تمدنی دارد که من و تو تهدیدش می کنیم. ما که سرشار از فرهنگ غنی و صاحب تمدنیم، تروریست ایم و دنیای استعمارطلب غرب، قربانی تروریسم! هر کجای دنیا که نفت و معادن غنی دارد، توانایی و استعداد بالقوه ای در پرورش تروریسم دارد و حق دارد که خیمه بزند در خاک و سرزمینشان.

قربانیان بی دفاع، تروریست اند!
هر روز با طلوع خورشید، رسانه ها با تیتر تازه ای از خواب بیدار می شوند. هر روز، خبر کشتارهای وحشتناک، خبرنگاران را از خواب می پراند. گویی مردم دارند از این همه فراوانی دموکراسی سرگیجه می گیرند! بوی تیترهای زخمی، خواب را بر آنها حرام کرده است. این همه کشتار به اسم دموکراسی، به اسم مبارزه با تروریسم! در این دنیایی که غرب ساخته است، هر کسی که کشته می شود، تروریست است و هر کس که می کشد، مدافع حقوق بشر!و زنان و کودکان بی دفاع که قربانی می شوند تروریست اند….

چشم های وارونه!
سوغات پیشرفت و تمدن بشر امروز، به جان یکدیگر افتادن است.پله های سقوط را یکی یکی گذراندند؛ از موشک و شیمیایی و اتم و جنگ های سرد و گرم گذشتند، تا به پله های جنگ های نرم و روانی و تبلیغاتی رسیدند و امروز، با افتخار شیطانی شان، روی سکوی هولناک ترور ایستاده اند. با این طرز تفکر 72 تن یار بهشتی ما را با دست های کثیف پشت پرده شان، از ما گرفتند و ما را تروریسم خواندند .محراب پاک عبادت هایمان را از خون پاک ترین بندگان خدا سیراب کردند و باز هم خودمان را مقصر جلوه کردند. شرم باد بر این همه ناجوان مردی…

ماشین قاتل بی‌رحم اسرائیل
هر جا نفسی بهشتی است حضور جهنمی احساس می شود. دستان سرد و نامردش، همیشه بوی بمب و باروت می دهد. ناجوان مردانه و از پشت خنجر می زند، قصه سنگ دلی و بی رحمی اش را حتی با بی رحم ترین واژه ها، نمی توان توصیف کرد. داستان درندگی و خون خواری اش، تراژدی وحشت آوری است که درنده ترین گرگ ها، غبطه آن را می خورند.سراسر وجود «تروریست» را تارهای غفلت و گمراهی، پر کرده است و تنها ترانه لبانش، شمارش معکوسی است که از نزدیک شدن لحظه شوم «ترور» خبر می دهد.

چه نگاه وارونه ای است! استبداد در لباس آزادی!
باطل، در هیچ زمانی تحمل حقیقت و راستی را نداشته است. لباس خون آلود ترور برازنده بی وجودی خودتان است که در جای جای زمین بی گناه، یادگاری از تار و پودش را می توان دید. فرعونیان زمان! بر درگاه کاخ هایی که بر پایه های ظلم و ستم بنا کرده اید، زمینیان سجده نخواهند کرد.
آرامش و آسایش زمین را با صدای ناهنجار طبل سیاست های دروغین و نحستان گرفتید و بی شرمی را سرلوحه رفتار و کردار خود ساخته اید. به خیال خام خود در پی فروپاشی کامل ترین دین خداوند به بهانه ترور و تروریسم بودن هستید؛ اما چه جاهل و غافلید که چراغی را که خداوند روشن نگاه دارد، هیچ توفانی، و حتی باد کوتاهی توان خاموش کردنش را نخواهد داشت.

ما از تهمت های شما مبراییم و خود، داغ غم انگیزترور بر سینه هامان داریم. هنوز داغ از دست دادن دانشمندان هسته ای ایران بر سینه ملت سنگینی می کند، تاوان سنگینی که نتیجه جاسوسی از کشور و از دست دادن نخبگان هسته ای در ایران بود. و این سئوال در ذهن مردم ایران باقی است که این جوانان و نخبگان هسته ای ایران به چه گناهی کشته شدند؟ و در کدام دادگاه عادلانه ای جرم آنها محرز شده بود که ترور در مقابل خانواده قصاص آن بوده است؟مادر این فرزند ناخلف همان تندیس آزادی شماست که با نام مقدس آزادی، برتری جویی و خودکامگی و استبداد تان را جار می زند.

دنیای تاریک ترور و تروریست
بایگانی تاریخ، پر است از قصه ناجوان مردانی که آهنگ خشن تجاوزشان، همه جا به گوش می رسد؛ کسانی که تفنگشان را فقط و فقط برای کارهای ناپاک، پاک می کنند؛ انسان نما و حیوان صفت هایی با وجدان های یخ زده و زندگی های سرد و بی روح و خالی از عاطفه. منادیان صلح، از صلح، اسلحه می سازند!

و اما: خیال دشمن، چه ابلهانه خام است؛ غافلند از اینکه هنوز دست های لشکر سربازان گمنام، برای چکاندن تیر خلاص در قلب دشمنان این مرز و بوم مقدس، روی ماشه ایمان و ایثار و شهادت مانده است؛ قلب ها و دست هایی که هیچ گاه، نخواهند گذاشت لبخند تجاوز بر لبان به اصطلاح غلط ابرقدرت ها، شکوفا شود؛ دست هایی که به مولایشان علی علیه السلام اقتدا کرده اند و تا آخرین نفس دفاع می کنند از ناموس شرف و ایمان و خاکشان……

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.