سرویس: تولیدی » خبر پوششی 15:49 - جمعه 06 شهریور 1394

امام جمعه ورزنه:

دولت در از بین بردن رکود بازار تلاش کند

حجت الاسلام شامحمدی گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیات دولت از کاهش تورم تشکر کردند اما دولت باید تلاش کند که این رکودی که امروز در بازار وجود دارد را از بین ببرد.

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه ورزنه ظهر امروز در جمع نمازگزاران در محل مسجد جامع ضمن دعوت به تقوی و پرهیزگاری گفت: یکی از اخلاق حضرت امام رضا(ع) سخاوت بود که اسلام به این عنصر بسیار مهم سفارش کرده است چرا که انسان سخاوتمند باعث می شود منفعتش به مستمندان و نیاز مندان جامعه برسد.

حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل شامحمدی در ادامه به آیه 8 سوره انسان اشاره و اظهار کرد: در این آیه به اطعام کردن معصومین اشاره شده است در حالی که خود به آن اطعام نیاز داشتند و این سخاوتمندی این بزرگوران باعث خشنودی خداوند متعال گردید.

وی افزود: اگر جامعه به اخلاق و رفتار ائمه معصومین توجه ویژه کند و سبک زندگی این بزرگواران را الگو قرار دهد تمام مشکلات جامعه مرتفع خواهد شد.

شامحمدی در خطبه دوم  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیات دولت از کاهش تورم تشکر کردند اما دولت باید تلاش کند که این رکودی که امروز در بازار وجود دارد را از بین ببرد که مردم ما به واسطه این رکود بازار دچار مشکلات فراوانی هستند.

وی در ادامه با توجه به اینکه دشمن خیال نفوذ در کشور را دارد، بیان کرد: باید توصیه های مقام معظم رهبری را جدی بگیریم و بی توجه به دشمنی آمریکا نباشیم و از دشمنی، که حضرت امام (ره) آن را شیطان بزرگ نامیده است غفلت نکنیم.

حجت الاسلام شامحمدی به باز گشایی سفارت انگلیس اشاره و افزود: باز گشایی سفارت انگلیس با حاشیه های همراه بود که توصیه ما به دولت این است که به این آیه از قران که می فرماید (وَالَّذينَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم ما با دشمنان، با استکبار سرِ آشتی نداریم و با برادران مسلمان بنای بر دشمنی و عداوت نداریم؛ بنای بر دوستی و رفاقت و برادری داریم) عمل کنند و مواظب باشند که فریب دشمن را نخورند.

وی تاکید کرد: مردم و مسئولان توجه کنند که آمریکا و انگلیس هیچگاه دست از دشمنی با ملت ایران برنداشته اند.

امام جمعه ورزنه به آماده شدن کشاورزان جهت کشت پاییزه اشاره و گفت: از مسئولان به ویژه استاندار درخواست می کنیم که جهت مدیریت و رها سازی آب مناسب جهت کشت پاییزه اقدامات لازم را انجام دهند و جلسه ای در خصوص همین مباحث با مدیران ارشد استان برگزار و نقطه نظرات کشاورزان عزیز در آن بررسی گردد.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “دولت در از بین بردن رکود بازار تلاش کند”

  1. احسان گفت:

    همانطور که انرژی هسته ای حق مسلم ماست .اب شرق اصفهان نیز حق مسلم ماست.اما چند سالی است که این حق مسلم معلوم نیست از کجا سر در آورده.

    میگن آب کم است درست است کم است.اما به همان نسبت که کم است سهمیه کم هم قانعیم.

    با تشکر از مسولین که به مردم شرق اصفهان توجه خاص خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.