سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:16 - جمعه 06 شهریور 1394

شروع 170میلیونی برای «محمد رسول‌الله(ص)»/«قندون جهیزیه» از نیم میلیارد گذشت/ ادامه اکران «نهنگ عنبر»

فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)» با فروش 170 میلیونی روز اول اکران خود در سینماهای تهران بی سابقه‌ترین افتتاحیه یک فیلم سینمایی در ایران را رقم زد.

به گزارش اصفهان شرق؛ اکران فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)» ساخته مجید مجیدی در سینماهای تهران و شهرستان چهره خاصی به سینماها بخشید و اقبال خوب مخاطب از سینماهای نمایش‌دهنده‌های این فیلم باعث شد بار دیگر خونی تازه در رگ‌های سینمای ایران جاری شود و این بار خانواده‌های ایرانی به دیدن فیلمی با موضوع کودکی پیامبر می‌روند و شب گذشته (اولین شب اکران) تعدادی از سینماهای نمایش‌دهنده فیلم با سانس فوق‌العاده میزبان علاقمندان به فیلم بودند.

همایون خزاعی فر مدیر فروش شرکت تولید و پخش نورتابان در خصوص اولین امار فروش «محمد رسول‌الله(ص)» گفت: شب گذشته سینماهای آزادی، کوروش،پردیس زندگی و تعدادی دیگر از سینماهای تهران و شهرستان سانس فوق العاده در نظر گرفته‌اند که در نوع خود بی نظیر بود.

وی ادامه داد: تا این لحظه فروش فیلم تنها در یک روز آن هم در سینماهای تهران بیش از 170 میلیون تومان بوده است که بی سابقه ترین رقم فروش افتتاحیه یک فیلم در سینماهای ایران را به خود اختصثاص داده است.

خراعی فر همچنین درباره فروش در شهرستانها نیز توضیح داد:با توجه به اینکه تنها یک روز از اکران گسترده فیلم گذشته است هنوز رقم دقیق فروش در شهرستانها اعلام نشده اما سینماهای مشهد شب گذشته بیش از 20 میلیون تومان فروش داشته‌اند که 14 میلیون از این رقم تنها مختص به سینما هویزه بوده است.

* فروش 7 میلیارد و 270 میلیون تومانی «نهنگ عنبر»

براساس این گزارش، همچنین امیر قطبی مدیر فروش دفتر  پخش فیلمیران درباره فروش فیلم‌های نمایش‌دهنده این دفتر توضیح داد: اکران فیلم «نهنگ عنبر» تنها در سینما کوروش ادامه خواهد داشت و ظرف 93 روز نمایش در تهران به فروش 5 میلیارد و 20 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 2 میلیارد و 250 میلیون تومان دست یافت؛ فروش کل این فیلم است.

وی درباره فیلم سینمایی «دوران عاشقی»، توضیح داد: این فیلم در تهران پس از 29 روز نمایش به فروش یک میلیارد و 130 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 120 میلیون تومان دست یافت اکران فیلم «دوران عاشقی» در سینما‌ها همچنان ادامه دارد و تا شب گذشته این فیلم به فروش یک میلیارد و 750 میلیون تومان دست یافته است.

* فروش «قندون جهیزیه» از نیم میلیارد گذشت

سعید خانی مدیر فروش دفتر صبا در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس با اشاره به فروش فیلم «قندون جهیزیه» توضیح داد: این فیلم در تهران با در اختیار داشتن 22 سالن سینما به فروش 374 میلیون تومان و در شهرستان با 15 سالن سینما و اکران دو هفته‌ای به فروش 136 میلیون تومان دست یافت.

وی در ادامه تاکید کرد: این فیلم توانست با مخاطب ارتباط برقرار کند و به فروش کل 506 میلیون تومان دست یافت.

منبع:فارس

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.