سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:15 - پنجشنبه 05 شهریور 1394

دانشجویان مراقب پرداخت اینترنتی شهریه باشند

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم گفت: دانشجویان هنگام پرداخت اینترنتی شهریه مراقب باشند.

به گزارش اصفهان شرق؛ علی موالی با اشاره به نزدیک شدن زمان انتخاب واحد نیمسال اول سال 94 دانشگاه‌ها از دانشجویان خواست: هنگام پرداخت شهریه دانشگاه به صورت اینترنتی نکات امنیتی را رعایت کنند.

 

وی به دانشجویان توصیه کرد: حتی‌الامکان از مکان‌های عمومی برای پرداخت اینترنتی شهریه استفاده نکنند و در صورت مراجعه به نت‌سراها نیز هوشیاری لازم را داشته باشند.

 

موالی ادامه داد: دانشجویان از کامپیوتر‌های مستقر در مکان‌های عمومی استفاده نکنند و در صورت مراجعه به نت‌سراها خودشان از سیستم استفاده کرده و شهریه را پرداخت کنند و هیچ‌گاه اطلاعات کارت خود را در اختیار فرد یا افراد حاضر در کافی‌نت‌ها قرار نداده و در صورت کمک و راهنمایی خواستن از افراد مطمئن کمک بگیرند.

 

رئیس پلیس فتا استان قم افزود: دانشجویان از امنیت سیستم یا رایانه‌ای که از طریق آن اقدام به پرداخت شهریه می‌کنند اطمینان حاصل کرده و هیچ‌گاه در تماس تلفنی یا هنگام صحبت با دوستان، شماره حساب و رمز خود را به زبان نیاورند.

 

موالی خاطرنشان کرد: هنگام پرداخت‌ اینترنتی دانشجویان باید حتماً از کیبوردهای مجازی تعبیه شده در صفحات پرداخت (درگاه بانک‌ها) یا کیبورد مجازی ویندوز استفاده کرده و رمز دوم کارت خود را به صورت دوره‌ای تغییر دهند.

منبع:راه دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.