سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 12:05 - چهارشنبه 04 شهریور 1394

همزمان با میلاد امام رضا(ع) برگزار شد؛

پایانی شیرین همراه طرح اوقات فراغت کانون شهید رجایی حسن آباد

مراسم اختتامیه کلاسهای اوقات فراغت کانون شهید رجایی همزمان با میلاد امام رضا(ع) در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق از جرقویه علیا: همزمان با فرا رسیدن میلاد امام رضا (ع) مراسم اختتامیه کلاسهای اوقات فراغت کانون شهید رجایی شهر حسن آباد با حضور مدیریت آموزش و پرورش، معاونت پرورشی، روحانیون، مسئول بسیج دانش آموزی و دانش آموزان و اولیا ی انها در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار گردید.
DSC03450
در این مراسم ابتدا حسین صادقی مدیریت کانون شهید رجایی ضمن تقدیر و تشکر از حضار گزارشی از عملکرد خود در تشکیل کلاسهای اوقات فراغت بیان داشت.
در ادامه حجه السلام عباس صادقی نماینده ستاد تبلیغات اسلامی در جرقویه علیا در سخنانی به بیان اهمیت اوقات فراغت پرداخت و در ادامه اشاره ای به زندگی و ویژگیهای اخلاقی امام رضا (ع) داشت.

درادامه عباس نوریان مدیریت اداره آموزش و پرورش نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضار فرا رسیدن میلاد امام رضا و هفته دولت را به حضار تبریک گفت و تاکید کرد: اوقات فراغت یکی از مهمترین مسائلی است که همه باید با آن توجه کافی داشته باشند چراکه اگر این مدت زمان فراغت دانش آموزان از کلاس و مدرسه، درست برنامه ریزی شود می تواند بسیاری از آسیب های اجتماعی امروزی را حل نماید و باعث تربیت افرادی با روحیه مشارکتی و جهادی با دید فرهنگ دینی شود.

شایان ذکر است در این مراسم برنامه های شادی نیزتوسط دانش آموزان اجرا گردید و جوایزی نیز به افراد پر تلاش کانون اهدا گردید.

DSC03436 DSC03437 DSC03442 DSC03444 DSC03447

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.