سرویس: تولیدی » خبر پوششی 12:52 - سه شنبه 03 شهریور 1394

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:

پروژه راه و شهرسازی از مسائل مهم بخش جلگه/ مسئولان راهکار مناسب ارائه دهند

مهندس غلامی در بازدید میدانی از شهر هرند با مشکلات راه و شهرسازی این بخش و بررسی مسائل مرتبط با این حوزه آشنا شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند، مديركل راه و شهر سازي استان اصفهان ميهمان هرند بود. طی بازدید یک روزه از هرند، مهندس غلامي به همراه معاونین خود و معاون عمرانی فرمانداری اصفهان از مناطق مختلف شهر و نيز پروژه هاي نیمه تمام مسکن مهر و راههاي مواصلاتي به ویژه جاده هرند به کوهپایه بازديدی به جهت بررسی مشکلات و رفع ان داشت.

در جلسه ای با حضور مسئولان بخش، گزارشی از کمبودها و مسائل مرتبط با بخش جلگه و شهر هرند ارائه شد تا با بررسی دقیق تر موضوعات شهری بتوان، حرکتی در راستای خدمت به مردم برداشت.

5

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان هدف از بازدید از بخش جلگه و شهر هرند را رفع مشکلات موجود در حوزه راه و شهرسازی عنوان و گفت: عمده مشکلات بخش در حوزه راه، تکمیل پروژه راه هرند به کوهپایه و ایجاد کمربندی در سمت شمال شرق هرند، روکش آسفالت، نصب علائم در راه های ارتباطی بخش و در حوزه شهرسازی آماده سازی شهرک علامه، مسکن مهر و تعیین تکلیف ۴۰۰ پلاک در خیابان های شهدا، امام خمینی(ره)، حسنیه و مصلی است و مسئولان باید نسبت به ارائه راهکار مناسب انجام دهند.

مهندس غلامی اظهار کرد: مسیر هرند به کوهپایه ۱۸کیلومتر است که ۵ کیلومتر آن از مسیر فوق توسط شهرداری و پیمانکار تکمیل و آماده عملیات آسفالت می باشد که تا دوماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به مشکلات و نبود علائم در راه های ارتباطی بخش جلگه هم گفت: میزان کمبود علائم راهنمایی و رانندگی در راه های ارتباطی بخش جلگه بررسی شود و طی نامه ای توسط فرمانداری به راه و شهرسازی استان اعلام تا بزودی این علائم نصب گردد.

3

غلامی با توجه به مشکلات مسکن مهر و شهرک مسکونی علامه امینی شهر هرند افزود: باید در جلسه ای سه جانبه با حضور شهردار، نماینده مسکن و شهرسازی استان و نماینده راه و شهر سازي استان به یک تفاهم نامه کلی برسیم تا پروژه‌ها ی مسکن مهر پیش بروند و مشکلات شهرک مسکونی علامه امینی هم حل شود و همچنین می توان با واگذاری زمین به مسکن و شهرسازی برای ایجاد مسکن محرومين قسمتی از مشکلات مسکن را حل کنیم.

وی با اعلام اين که بعد از ۵۰ سال باید ۴۰۰ پلاک در خیابان های شهدا، امام خمینی(ره)، حسنیه و مصلی تعیین تکلیف شود، افزود: شهرداری هرند با ید یک برداشت و گزارش تصویری از این ۴۰۰پلاک برای ما ارسال کند تا ما مجوز صدور سند را از هیئت مدیره سازمان ملی دریافت کنیم.

مهندس شهبازی شهردار هرند در پایان این جلسه در گفتگو با اصفهان شرق نتايج اين بازديد ۴ ساعته را مثبت ارزيابي و خاطر نشان كرد: در اين جلسه تمامي مشكلاتي كه در شهر از آنها بازديد شد با نظر مساعد مهندس غلامي مدير كل همراه بود و ايشان تمامي سعي و تلاش خود را براي مرتفع كردن اين مشكلات بكار گرفت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.