سرویس: تولیدی » خبر پوششی 12:23 - سه شنبه 03 شهریور 1394

در هفته دولت؛

13 پروژه عمرانی در بخش بن رود به بهره برداری خواهد رسید

به مناسبت هفته دولت، بالغ بر 13 پروژه عمرانی با اعتبار 27/460/000/000 ریال در بخش بن رود و شهر ورزنه به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه، بخشدار بن رود در خصوص برنامه هاي هفته دولت گفت: دولت خدمتگذار مردم بوده و هست و بايد برنامه هاي هفته دولت و پروژه هاي عمراني باطلاع مردم رسانده شود.

صادقی ضمن تاکید بر تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در این هفته اظهار کرد: در اين هفته روسای ادارات ضمن حضور در بين مردم نسبت به بررسي مسائل و مشكلات بصورت ويژه اقدام خواهند کرد تا بتوان در رفع موانع و مشکلات گامی سودمند برداشت.

وی از افتتاح 13 پروژه در بخش بن رود طی این هفته خبر داد و افزود: به مناسبت هفته دولت بیش از 13پروژه عمرانی شامل(احداث میدان امام رضا، احداث میدان امیرکبیر، احداث دیوار ساحلی زاینده رود، احداث پارک محلی روستای کفران و شهر ورزنه، افتتاح ساختمان دهیاری روستای اشکهران، افتتاح ساختمان چند منظوره گلستان شهدای شهر ورزنه، لایه روبی رودخانه روستای قورتان، مرمت برج ارگ تاریخی روستای قورتان، لوله کشی فضای سبز روستای جندان، کاشیکاری گنبدامامزاده علی ابن محمد روستای جندان و زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای اشکهران، بزم، بلان و روکش آسفالت خیابان دکتر بهشتی شهر ورزنه ) از جمله پروژه های عمرانی با اعتباری بالغ بر27/460/000/000 ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است، یکی از تاکیدات بخشدار بن رود، رسیدگی مسئولان روستاها و شهرها در خصوص مشکلات مردم منطقه بود تا بتوان با بررسی مشکلات و موانع موجود در راستای ارامش مردم در ابعاد اقتصادی، فرهنگی و سازندگی حرکت عملیاتی داشت.

IMG_8526

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.