سرویس: اجتماعی » پزشکی و سلامت 11:03 - دوشنبه 02 شهریور 1394

قابل توجه مسئولان حسن آباد؛

اورژانس هاي هوايي نيازمند آشیانه برای فرود است

با توجه به حضور اورژانس هوایی در مواقع ضروری به شهرهای دور از دسترس، به نظر مي رسد احداث باندي جهت فرود بالگردهاي اورژانسي در شهر حسن آباد به دلیل کویری بودن منطقه، لازم و ضروري باشد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا:چند روز گذشته پاي اورژانس هوايي دوباره به آسمان شهر حسن آباد باز شد. کساني که شاهد مکان و نحوه فرود اورژانس هوايي بيمارستان الزهرا اصفهان در حسن آباد جرقويه بودند،‌ به اتفاق مشاهده کردند که فرود اين بالگرد هوايي با چه مشکلاتي صورت گرفت.

البته اين مشکلات در دفعات قبل نيز مشاهده شده بود. وجود پايه ها و دکل هاي برق و مخابرات و همچنين تردد وسايل نقليه در محدوده اورژانس بيمارستان حسن آباد امکان فرود بالگرد در اين محل را تا حدودي مشکل ساز مي کند.

مناطق حاشيه اي شهر نيز به علت کويري بودن منطقه و ايجاد گرد و خاک شديد و محدود کردن ديد جهت انتقال بيماران، نمي تواند مکان مناسبي براي فرود اورژانس هوايي باشد. با اين حال هر چند که بالگرد مورد نظر توانست با فرود خود بيماران اورژانسي را به بيمارستان منتقل کند ولي به نظر مي رسد احداث باندي جهت فرود بالگردهاي اورژانسي در شهر حسن آباد لازم و ضروري باشد.

از اين رو اميد است مسئولان شهري ضمن توجه به اين مهم مقدمات اوليه جهت امداد رساني در کمترين زمان را براي نيروهاي امدادي فراهم سازند.

۲۰۱۵۰۸۲۲_۱۱۴۰۵۸

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.