سرویس: غیر تولیدی » نقلی 07:07 - دوشنبه 02 شهریور 1394

حمایت آموزش و پرورش از دانش‌آموز دختر نابینای دارای مشکل کلیوی

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: دانش‌آموز نابینای دختری داشتیم هر دو کلیه خود را از دست داده بود و برای پیوند کلیه نیاز به ۱۴ میلیون تومان پول داشت که حمایت مورد نظر از وی انجام شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ مجید قدمی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در خصوص حمایت از دانش‌آموزان استثنایی، اظهار داشت: از دانش‌آموزان استثنایی که نیاز به جراحی ضروری داشته باشند، حمایت می‌کنیم.

وی افزود: به عنوان نمونه دانش‌آموز نابینای دختری داشتیم هر دو کلیه خود را از دست داده بود و برای پیوند کلیه نیاز به 14 میلیون تومان پول داشت تا به حساب انجمن حمایت از بیماران کلیوی واریز شود، زیرا فردی پیدا شده بود که کلیه به وی بدهد.

قدمی با بیان اینکه موضوع پیوند کلیه این دانش‌آموز استثنایی را سریعاً پیگیری و دستور پرداخت هزینه مورد نیاز را صادر کردیم، خاطرنشان کرد: این موضوعات نیازهای ضروری جراحی است و تمام هزینه جراحی‌های مورد نیاز دانش‌آموزان استثنایی را از اول مهر پرداخت می‌کنیم.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور تصریح کرد: افرادی که مجبور هستند و شرایط سخت دارند تا کار آنها در بیمارستان انجام شود و خانواده هم استطاعت مالی ندارد، کمک کرده و پرداخت مالی، برای آنها انجام می‌دهیم.

منبع:فارس

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.