سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:01 - یکشنبه 01 شهریور 1394

قیمت رسمی بلیت فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» اعلام شد

مدیرعامل شرکت سینمایی نور تابان اعلام کرد قیمت بلیت فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» فقط در سینماهای مدرن و پردیس‌های سینمایی ۱۰ هزار تومان است و در سایر سینماها قیمت بلیت ۸ هزار و ۷ هزار تومان است.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمدرضا صابری مدیرعامل شرکت و تهیه کننده فیلم سینمایی «محمد رسول‌الله(ص)» با اعلام این مطلب افزود: بر اساس درخواست سینماداران ما به شورای صنفی نمایش پیشنهاد کردیم که قیمت بلیت فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» در  سینماهای مدرن و پردیسهای سینمایی که به سیستم Dسینما مجهز هستند 10 هزار تومان در سینماهای ممتاز 8 هزار تومان و در سینماهای درجه یک 7 هزار تومان تعیین شود.

وی ادامه داد:فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» با سیستم D سینما در پردیس‌های کوروش، آزادی، فرهنگ،چارسو، ایوان شمس، هویزه مشهد به نمایش در می‌آید و قیمت بلیت این فیلم  با  به توجه به زمان 3 ساعته فیلم و اینکه تقربیا دو سانس نمایش را در بر می‌گیرد تعیین شده است.

صابری با اشاره به استقبال بی نظیر علاقمندان از پیش فروش بلیط های فیلم محمد رسول  الله(ص) به کار گردانی مجید مجیدی  گفت:با وجود آنکه فقط چند روز است پیش فروش اینترنتی بلیت‌ها آغاز شده است اما از همان روزهای اول استقبال علاقمندان فیلم برای خرید بلیت بی نظیر و شگفت انگیز بوده است.

وی ادامه داد:این استقبال به اندازه‌ای است که  ظرفیت فروش اینترنتی بلیت در بعضی سانسهای سینماهای همچون آزادی،کوروش،فرهنگ ،تکمیل شده است و ما در حال برنامه ریزی هستیم که ظرفیت جدیدی را برای این سینماها تعریف و فراهم کنیم.

صابری افزود:این استقبال در حالی صورت گرفته است که هنور تعدادی از سینماها فروش اینترنتی خود را آغاز نکرده‌اند و روز به روز سینماهای مختلف این روند را آغاز می‌کنند.

صابری افزود:تا امروز در بیش از 40 شهر به برکت فیلم حضرت محمد رسول الله و توسط بنیاد مستضعفان،سالن سینما تاسیس شده است.

وی ادامه داد:در این شهرها سیستم صدا و تصویر به گونه ای طراحی شده که فیلم های سینمایی با تکنولوژی E سینما قابل نمایش است و تلاش داریم تا 4 شهریورماه سینماهای بیشتری به این سیستم مجهز شوند.

صابری افزود:چندین گروه و کمیته های ویژه ای برای تجهیز سالن‌های سینما و همچنین مجهز کردن مجتمع های فرهنگی برای نمایش فیلم محمد رسول الله به استان  و شهرستان‌های مختلف اعزام شدند و از مدیران کل ارشاد استان ها و مسئولان شهرستان ها تقاضا داریم که با این گروه ها همکاری کنند.

صابری با اشاره به استقبال علاقمندان این فیلم از پیش فروش بلیت‌ها گفت از روز 4 شهریور همزمان با میلاد امام رضا (ع) اکران فیلم به صورت سراسری آغاز می شود و همچنین ما در زمان نمایش فیلم برنامه های ویژه ای داریم که همزمان با اکران اعلام می شود.

وی ادامه داد:شرکت سینمایی نور تابان به عنوان تهیه کننده و پخش کننده فیلم امکانات ویژه ای را برای موسسات و ارگان هایی که علاقمند هستند تا به صورت گروهی به تماشای فیلم بنشینند درنظر گرفته است.

منبع:فارس

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.