سرویس: تولیدی » عکس خبری 07:10 - یکشنبه 01 شهریور 1394

تخلف عجیب پلیس جوان عربستان کنار کعبه + عکس

پلیس عربستان در جوار کعبه مکرمه از دستوری که به او محول شده است سرپیچی می کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ در تصویر زیر که توسط یکی از شبکه های وابسته به آل سعود منتشر شده است، پلیس عربستان برای تبرک خود را به دیوار کعبه چسبانده است.

این در حالیست که آل سعود هرگونه تبرک جستن به بیت الله الحرام را ممنوع و حرام اعلام کرده است و جهت اجرای این حکم پلیس های فراوانی گرداگرد کعبه قرار داده تا از تبرک جستن حجاج جلوگیری کند.

گفتنی است این روزها در رسانه های مجازی تصاویر و فیلم های فراوانی از عدم پایبندی مردم عربستان به تعصبات جاهلی آل سعود منتشر شده است.

farhangnews_141555-405902-1440244302منبع:فرهنگ نیوز

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “تخلف عجیب پلیس جوان عربستان کنار کعبه + عکس”

  1. حمید رضا عباسی گفت:

    سلام عربستانی ها بوسیدن کعبه و زیارت آن را شرک نمی دانند بلکه بوسیدن و زیارت قبور و حرم معصومین را شرک می دانند

  2. حاج ولی گفت:

    سلام
    خدمت جناب آقای عباسی بزرگوار و دیگر عزیزان عرض می کنم که خودم چندین دقیقه با یکی از این ماموران متعصب بحث و جدل نمودم و نتیجه نگرفتم.سرانجام پارچه پیراهن مرا گرفت و گفت : هذا ثوب ( این پارچه است ) و بعد پرده کعبه را هم گرفت و گفت : هذا ثوب: این هم پارچه است. آن موقع گربه اطراف حرم زیاد بود . یک لحظه چشمم به گربه افتاد ، گفتم هذا حیوان و انت حیوان : این حیوان است و تو هم حیوانی.. ما فرق بینکما: چه فرقی است بین شما…. رنگ صورتش قرمز و خشم آلود شد، پشت سرش را نگاه کرد که مامور دیگری را به کمک بطلبد که جا خالی دادم.
    مورد دیگر موقع نماز کنار کعبه در صف نشسته بودم . پیر زنی دست به پرده کعبه می کشید و می بوسید که یکی از پیرمردهای متعصب سعودی دایم دادد میزد حرام ، حرام و چادر خانم را کشید که ردش کند، این شیر زن اصفهانی برگشت و دادی سرش کشید که این وهابی نماز مغرب و عشا را نشسته خواند و نای سر پا ایستادن نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.