سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 20:19 - شنبه 31 مرداد 1394

در سالن ورزشی پوریای ولی حسن آباد،

برگزاری مسابقات والیبال جام اباصالح المهدی (عج)

مسابقات جام والیبال از طرف واحد تربیت بدنی مسجد، مهدیه و مجموعه فرهنگی اباصالح المهدی شهر حسن آباد در سالن ورزشی پوریای ولی در حال برگزاری است.

جواد منصوری دبیر برگزاری جام والیبال در گفتگویی با خبرنگار اصفهان شرق هدف از برگزاری این مسابقات راچنین بیان کرد: هدف از برگزاری مسابقات بردوباخت نیست ،بلکه هدف اصلی ایجاد روحیه نشاط وشادابی وهمچنین فراهم آوردن زمینه آشنایی وبرقراری ارتباط صمیمانه بین تیمها و استفاده از تجربیات یکدیگر و آماده سازی جهت شرکت در مسابقات استانی و شهرستانی و بهره بردن از اوقات فراغت و شکوفا کردن تواناییهای جوانان در رشته والیبال دانست. .
وی لازمه سالم زیستن وبرخورداری از سلامت روح وجسم را ورزش دانست وگفت برای تحقق این امر بایستی ورزش در فعالیتهای روزانه جایگاه ویژه ای داشته باشد. .
منصوری در پایان افزود:
مسابقات بین دو گروه 4 تیمه برگزار خواهد شد و طبق جدول زمانبندی شده مسابقات در روزهای جمعه و پنجشنبه هر هفته برگزار می شود
گروه اول شامل تیمهای :
ملامین سازه آپادانا، شهید اسماعیلی اشکهران، شاهد مالواجرد و شهدای کمال آباد
گروه دوم شامل تیمهای :
ستاره کویر خارا، حاج همت، منتخب فرهنگیان وشهدای دستجرد
شایان ذکر است این مسابقات از امروز آغاز شد و تیمهای ملامین سازه آپادانا اسپانسل تیم شهید صادقی با تیم شهید اسماعیلی اشکهران با هم به رقابت پرداختند که در پایان با نتیجه 3 بر 0 تیم شهید اسماعیلی به پیروزی دست یافت.

DSC03379 DSC03382 DSC03386 DSC03389 DSC03392 DSC03393

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.