سرویس: سیاسی » مقام معظم رهبری 13:38 - شنبه 31 مرداد 1394

مدیر گروه الفجر سنگال در گفت‌وگو با تسنیم:

‌نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی، بینش تازه‌ای در آن‌ها ایجاد کرد‌

مدیر گروه تلویزیونی، رادیویی و رسانه‌ای الفجر سنگال گفت: نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی، بینش تازه‌ای در آن‌ها ایجاد کرد و یک نامه بسیار مهم به شمار می‌رفت.

به گزارش اصفهان شرق، با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب ‌به جوانان اروپایی و آمریکایی و تأثیر آن در دیگر کشورهای جهان اظهار داشت: از نظر من خیلی مهم است که یک انسان در جایگاه مقام رهبر انقلاب اسلامی با جوانان به صحبت بپردازد زیرا باید بگویم که جوانان امروز، راه اصلی خود را فراموش کرده‌اند.

وی افزود: متأسفانه نسل جوان امروز در سراسر جهان، به‌دنبال چیزهای دیگری هستند و تکنولوژی، لذت‌های دنیا و دیگر مسائل فرعی، جای اصل را در زندگی آن‌ها گرفته است و این نسل، قشری هستند که خودشان را به‌فراموشی سپرده‌اند و باید با آن‌ها گفت‌وگو و روشن‌گری شود.

مدیر گروه تلویزیونی، رادیویی و رسانه‌ای الفجر سنگال به بخش‌هایی از نامه رهبر معظم انقلاب ‌اشاره کرد و ادامه داد: ‌رهبر انقلاب به جوانان گفتند که خودتان را داخل سیاست و درگیری‌ها نکنید و هرگز از آن‌ها نخواستند که به طرف شخص یا دیدگاه خاصی بروند بلکه به نحوه‌ای متفاوت با دیگران سخن گفتند.

لمین نیاس بیان کرد: این نامه، یک حرکت بسیار مسئولانه بود چراکه در آن نامه جوانان را به چیزی امر نکردند بلکه ایشان به جوانان بینشی دادند تا چشمانشان را باز کنند. صحبت‌های ایشان یک سخنرانی بسیار هوشمندانه به‌شمار می‌رفت و مخاطبان می‌توانستند برداشت‌های خود را از آن داشته باشند.

مدیر گروه تلویزیونی، رادیویی و رسانه‌ای الفجر سنگال اضافه کرد: بدون شک این صحبت‌ها و نامه‌ها چه در اروپا و چه در کشورهای اسلامی تأثیر مثبتی روی جوانان دارد و دید آن‌ها را در موارد مختلف باز می‌کند.

یک نظر در مورد “‌نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی، بینش تازه‌ای در آن‌ها ایجاد کرد‌”

  1. رضا گفت:

    جوانان خودمان كه در اوج هستند اروپا و آمريكا هم انشاالله به سطح ما برسند

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.