سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:40 - سه شنبه 19 آذر 1392

استعفای دسته جمعی ۱۸ نماینده خوزستان

یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با تایید استعفای دسته جمعی ۱۸ نماینده این استان در اعتراض به اعتبارات پیش‌بینی شده در لایحه بودجه ۹۳ برای این استان گفت که نامه استعفای دسته‌جمعی نمایندگان تقدیم هیات رییسه مجلس شده است.

به گزارش واحد رصد فضای مجازی اصفهان شرق سیدشریف حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، منتفی شدن این استعفا را منوط به تجدیدنظر در اعتبارات استان خوزستان دانست. وی یادآور شد: با توجه به اینکه نامه استعفا به هیات رییسه تقدیم شده، اصرار دوستان بر اعلام وصول هر چه سریعتر استعفاست اما آقای باهنر که ریاست جلسه را بر عهده دارند قائل به این هستند که می‌شود موضوع را مدیریت کرد.

حسینی اضافه کرد: ما در بررسی اولیه بودجه ۹۳ متوجه شدیم که متاسفانه اعتبارات منظور شده برای استان خوزستان به نسبت سایر استان‌ها کاهش شدیدی داشته و اگرچه در مورد برخی استان‌های دیگر هم این کاهش وجود داشته اما به خوزستان ظلم مضاعفی شده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس تصریح کرد: از جمله فولاد خوزستان که به فروش رفته، اعتبارش را به جاده تهران شمال و بخشی به متروی تهران پرند اختصاص داده شده و پولی که مربوط به استان خوزستان بوده در این استان هزینه نشده است در حالی که سایر شرکت‌ها وقتی به فروش می‌رسند با پولش در همان استان شرکت خریداری می‌کنند.

وی اعتراض دیگر نمایندگان را به میزان اعتبار پیش‌بینی شده برای انتقال آب در خوزستان عنوان کرد و گفت: ما فکر می‌کنیم با این وضعیت حضور ما به عنوان نمایندگان خوزستان در مجلس ضرورتی ندارد و استعفای دسته‌جمعی نمایندگان استان هم به همین دلیل تقدیم هیات رییسه شده است.

منبع:الف

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.