سرویس: تولیدی » گزارش میدانی 00:38 - شنبه 31 مرداد 1394

در حضور آزادگان بن رودی مطرح شد؛

پیگیری مشکلات آزادگان امری ضروریست/ تلاش برای حفظ ارزش های دفاع مقدس

نماینده مردم اصفهان در مجلس در همایش آزادگان ابوالخیر گفت: آزادگان برای جامعه بخصوص نسل جوان الگوی صبر و استقامت و ولایت پذیری هستند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه، در مراسم گرامی داشت، یاد و خاطره آزادگان سرافراز کشور، مراسمی با حضور خانواده شهدا، آزادگان و مسئولان در روستای ابوالخیر از توابع بخش بن رود برگزار شد.

IMG_8020
بخشدار بن رود با اشاره به ایستادگی جوانان دیروز در دفاع مقدس و امنیت امروز کشور، اظهار کرد: آزادگان در دوران دفاع مقدس تا آخرین لحظه مقابل دشمن ایستاده و در لحظه های آخر اسیر شدند و نمونه ی آنها شهدای غواص هستند که با جراحت اسیر و زیر بار شکنجه شهد شیرین شهادت را چشیدند.

صادقی با گرامیداشت یاد و خاطره سید و سالار آزادگان حجت الاسلام علی اکبرابوترابی، عبدالعلی صابری و رمضان مالوردی بر گرامی داشت یاد شهدا و احترام به مقام شامخ ازادگان بن رود تاکید کرد.

*ارزش دوران اسارت را حفظ کنیم

حجت الاسلام شامحمدی امام جمعه شهر ورزنه در این مراسم بیان کرد: انسان برای رسیدن به سعادت و قرب الهی، باید مطیع حق، با اخلاص و راضی به رضای خدا باشد و آزادگان در سال های اسارت با داشتن این صفات توانستند درجات عالی را طی کرده و تلاش کنند این ارزش های بدست آمده در دوران اسارت حفظ شود.

هاشمی مسئول بنیادشهید کوهپایه گفت: آزادگان، جانبازان، ایثارگران الگوی کامل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و برای مسئولان افتخار است که به آنان خدمت‌رسانی کنند.

*آزادگان الگوی ولایت پذیری و استقامت

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم آزادگان را مظهر از خود گذشتگی و ولایت پذیری نام برد و افزود: آزادگان برای جامعه بخصوص نسل جوان الگوی صبر و استقامت و ولایت پذیری هستند.

دکتر کامران با بیان اینکه جانبازان از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی و مایه فخر جامعه هستند، بیان کرد: همه ما باید مدیون شهدا و خدمات ارزنده ایثارگران و جانبازان و آزادگان باشیم، زیرا اگر آنان نبودند، اکنون کشور ما به این مرحله از اوج قدرت و سرافرازی نمی‌رسید.

گفتنی است در پایان مراسم از 30 تن از آزادگان سرافراز شهر ورزنه و بخش بن رود تجلیل بعمل آمد و همچنین از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران به پاس زحمات حسنعلی قطبی خبرنگار اصفهان شرق لوح تقدیر ویک جلد کلام الله مجید اهدا شد.

*پیگیری مشکلات آزادگان امری ضروریست

دکتر کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، دکتر میرمحمدی استاندار یزد، حجت الاسلام شامحمدی امام جمعه ورزنه، بهمنی مدیرکل امور روستایی استانداری، خانی مدیرکل بنیاد مسکن و هیئت همراه، صادقی بخشدار بن رود، عطایی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ورزنه از منزل آزاده سرافراز و برادر دو شهید سید مرتضی کاظمی دیدار کردند.

کامران با اشاره به خدمت رسانی به خانواده شهدا گفت: پیگیری و رفع نیازها و مشکلات آزادگان، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا امری ضروری است و مسئولان ادارات و ارگان‌های دولتی موظف به خدمات‌رسانی مطلوب به خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان هستند.

میرمحمدی با توجه به ایستادگی جوانان در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: اسیران جنگ و آزادگان امروز که در طول جنگ و دوران اسارت سختی و رنج بسیاری کشیدند و با اعتقاد و مقاومت در مقابل جبهه کفر ایستادند، در نامه عمل خویش اجر و ثواب شهید را دارند.

در این بازدید از طرف دکتر کامران از آزاده سرافراز سید مرتضی کاظمی و عبدالعلی محمدی به رسم یاد بود یک جلد کلام الله مجید اهدا شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.