سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:15 - جمعه 30 مرداد 1394

مخاطب‌شناسی پسر ضرغامی در 2 سالگی!

رئیس سابق رسانه ملی عنوان کرد: ارتباطات متنوع اگر درست مدیریت شود، قدرت مخاطب شناسی و عکس‌العمل مناسب را بالا می‌‌برد و این حقیقت تا حد زیادی فطری است.

به گزارش اصفهان شرق؛ عزت الله ضرغامی رئیس سابق رسانه ملی مطلبی را درباره مخاطب شناسی منتشر کرد.

ضرغامی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «از توانمندی‌های فناوری های نوین قدرت ذائقه‌سازی است، ولی نباید نگران بود. مؤلفه‌های فراوان فرهنگی، دینی و به ویژه سبک زندگی می‌توانند تاحدود زیادی این ظرفیت را بومی کرده و به خدمت درآورد.

جدی‌ترین علاقه حسین در این فضای بی‌انتها؛ تماشای کلیپ‌‌های محمود کریمی است. هر کس موبایل و تبلت در دست دارد، از او سؤال می‌کند آیا محمود کریمی داری؟! در واقع شاخص ارزیابی آدم‌ها، از نگاه حسین، برنامه‌های اوست!! این پیام خوبی است.

13940529000009_PhotoL

ارتباطات متنوع اگر درست مدیریت شود، قدرت مخاطب شناسی و عکس‌العمل مناسب را بالا می‌‌برد و این حقیقت تا حد زیادی فطری است.

مرتضی (پسرم) در 2 سالگی؛ در پاسخ به سؤال اقوام که می‌پرسیدند: “اسمت چیه؟” می‌گفت: “مرتضی”.

و در پاسخ به سؤال اقوام همسرم که به زبان آذری می‌پرسیدند: “آدین ندی”؟!! می‌گفت “مورتَضی”!!

منبع:فارس

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.