سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:16 - جمعه 30 مرداد 1394

چالش‌های اینستاگرام این‌بار به سراغ شهدا آمد/ «دوست شهیدتون کیه؟»

این روزها دنیای مجازی اینستاگرام به بهترین مکان دنیای واقعی برای تبلیغات تبدیل شده، تبلیغاتی از تمامی برندها و جنس‌ها.. تبلیغاتی که به لطف تعدادی از هوادارن شهدا به مسیر شهیدان هم راه پیدا کرده است!

به گزارش اصفهان شرق؛ همه می‌دانیم شهدا زنده‌اند و به انقلاب و مردم این نظام همیشه نظارت داشته‌اند و ما را مدام از گزند خطرات و تهدیدات حفظ می‌کنند. حالا بیاندیشید، بتوانیم با یکی از این شهدا رابطه دوستی برقرار کنیم، فکر می‌کنید چه اتفاقی بیافتد؟!
چند روزی است در اینستاگرام، صفحه‌ای به نام «دوست شهیدتون کیه؟» فعالیت خود را آغاز کرده و برای جذب مردم در چالش خود پیام‌های مختلفی را در معرض دید گذاشته است.

7(2)

این صفحه با هدف جذب مخاطبان حاضر در اینستاگرم، قصد دارد طی چند گام نسل امروز را به نسل مردان خدایی نزدیک کرده و رفاقت شیرینی را بین آن‌ها ایجاد کند.
همانطور که در این صفحه نیز منتشر شده مراحل رسیدن به انس با شهدا بدین گونه است؛
«شما + دوست شهیدتون = رسیدن به اهل بیت»
گام اول: انتخاب فقط یک شهید
گام دوم: عهد بستن با شهید
گام سوم: شناخت شهید
گام چهارم: هدیه ثواب اعمال خود به روح شهید
گام پنجم: درگیر کردن خود با شهید
گام ششم: عدذم گناه در حضور دوست
گام هفتم: اولین پاسخ از شهید
و در آخر گام هشتم: حفظ و تقویت رابطه تا شهادت.

6(2)
تا کنون بسیاری از مردم به این چالش تازه متولد شده پیوسته‌اند و جالب توجه است که تمامی شهدای شهرهای مختلف و نسل‌های مختلف الگو برداری کرده و آن‌ها را به عنوان شهید مورد علاقه خود معرفی می‌کنند.
از شهدای دوران انقلاب گرفته تا شهدای مدافع حرم وشهدای هسته‌ای، از خارجیان مسلمان شهید تا ایرانیان غیور صحنه‌های نبرد، همه نوع شهیدی را می‌توان در این صفحه یافت.

4(2)3(7)

البته ذکر این نکته دور از ذهن نیست که این چالش جدید، هم روش خلاقانه برای معرفی شهدای ایران و هم روشی برای ایجاد معنویت و دوستی بین ما و شهدا است.
شما هم می‌توانید با یک سرچ ساده و اشتراک یک تصویر از شهید مورد علاقه خودتان، و یا انتخاب یکی از شهدای موجود در این صفحه به خیل عظیم هواداران این عرصه بپیوندید.

2(5)

فقط کافی است مثل همیشه هشتگ «#دوست_شهید_من» را در اینستاگرام سرچ کنید یا سری به صفحه «@دوست شهید» بزنید تا شاهد عکس‌های مختلفی از افراد متفاوت باشید که به معرفی شهید مورد علاقه خود پرداخته‌اند.

Screenshot_2015-08-28-09-21-29

دوست شهید شما کیه؟! او را به همه معرفی کنید…
منبع:ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.