سرویس: غیر تولیدی » نقلی 06:00 - جمعه 30 مرداد 1394

هدایایی که مرتضوی به بعضی نمایندگان داد

در بخشی از گزارش تفحص از سازمان تأمین اجتماعی عنوان شده که مقادیری کارت هدیه از محل بودجه این سازمان، برای 37 نماینده مجلس سند خورده است

به گزارش اصفهان شرق؛ در بخشی از گزارش تفحص از سازمان تأمین اجتماعی عنوان شده که مقادیری کارت هدیه از محل بودجه این سازمان، برای 37 نماینده مجلس سند خورده است.
سعید مرتضوی می‌گوید به شرط عدم افشای هویت نمایندگان، فهرست مربوط را تحویل رئیس هیأت می‌دهد. روزنامه شرق با اشاره به این مسأله نوشته است: نتیجه دادگاه مرتضوی تا به اینجای کار مشخص است: رد مال، حبس و تبرئه در یکی از پرونده‌ها. نماینده‌ها اما خواسته دیگری دارند.
آنها به‌ویژه در موضوع تخلف مرتضوی در تأمین اجتماعی خواهان رسیدگی به جرائم معاونان او هستند. دلایل این تأکید نیز به‌صراحت مشخص شده است؛ معاونان مرتضوی در سال‌های گذشته در کنار سعید مرتضوی درخشیده‌اند و ردپای اغلب آنها در پرونده تخلف تأمین اجتماعی مشخص است.
علیرضا محجوب چندان اهل گفت‌وگو نیست، اما مشخص است که آمدوشدهایش در راهروهای بهارستان چندان بی‌مورد نیست. سراغ نمایندگان عضو کمیته تفحص را می‌گیرد و مشغول جمع‌آوری امضاست؛ امضا برای نامه‌ای که خطاب به رئیس قوه قضائیه نوشته شده و در آن به رسیدگی به جرائم معاونان سعید مرتضوی بیش از هر زمان دیگری تأکید شده است.
تنها یکی از جملات کوتاه گزارش 84 هزارصفحه‌ای تفحص از تأمین اجتماعی نشان داد «شش میلیارد و 243 میلیون تومان برای پرداخت به حدود 50 نفر از اعضای هیأت امنا، مدیرعامل و مدیران سایر سطوح سازمان تأمین اجتماعی به تصویب رسیده و تنها سهم یک نفر 400 میلیون تومان بوده است».
این پرداخت‌ها به امضای سعید مرتضوی، رئیس وقت سازمان تأمین اجتماعی انجام شده است.

منبع:ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.