سرویس: غیر تولیدی » نقلی 07:02 - پنجشنبه 29 مرداد 1394

باعنوان «سوره اخلاص» منتشر شد

فراخوان دریافت عکس‌های حرفه‌ای از تشییع شهدای غواص

فراخوان نمایشگاه و چاپ کتاب عکس «سوره اخلاص» که به عکس‌های تشییع و خاکسپاری ۱۷۵ شهید غواص اختصاص دارد، منتشر شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ حوزه هنری از کلیه عکاسان و خبرگزاری‌هایی که عکس‌هایی از مراسم تشییع ۱۷۵ شهید غواص دفاع مقدس و تدفین آنان در سراسر کشور دارند، دعوت به عمل می‌آورد تا عکس‌های خود را برای نمایشگاه و چاپ در کتابی از این مراسم نورانی ارسال کنند.
عکاسان برای شرکت در این نمایشگاه که به عکس‌های تشییع و خاکسپاری ۱۷۵ شهید غواص اختصاص دارد تا چهارشنبه ۱۱ شهریور ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
مقررات شرکت در این نمایشگاه بدین شرح است:
عکس های ارسالی صرفا باید از آیین تشییع و تدفین شهدای غواص باشد. (عکاسان می‌توانند عکس‌هایی که از آیین تشییع میدان بهارستان و سراسر کشور تهیه کرده‌اند، در این مسابقه شرکت دهند)
ارسال عکس‌هایی غیر از این دو مراسم شرعا و قانونا مجاز نیست و از دایره مسابقه خارج خواهند شد.
هر عکاس ابتدا باید در سایت مرکز محافل و جشنواره های حوزه هنری ثبت نام و مشخصات و عکس های خود را بارگذاری و سپس آن ها را با کیفیت اصلی و با درج کد رهگیری دریافت شده از سایت روی سی دی ارسال کند.
عکس ها باید روی سی دی و با کیفیت اصلی و رزولوشن ۳۰۰ dpi ارسال شوند. عکس های ارسالی روی سی دی باید به اسم کد رهگیری دریافتی مربوط به هر عکس ذخیره شوند.
هر عکاس می‌تواند حداکثر ۱۰ عکس برای شرکت در فراخوان ارسال کند.
پس از پایان جشنواره آثار ارسالی به شرکت کنندگان عودت داده نخواهد شد.
از افراد برگزیده سه نفر به صورت قرعه کشی برای سفر کربلا انتخاب خواهند شد و همچنین به هر عکس راه یافته به کتاب و نمایشگاه مبلغ ۱میلیون ریال پرداخت خواهد شد.
هنرمندان برای شرکت در این نمایشگاه تا چهارشنبه ۱۱ شهریور ماه فرصت دارند، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و توجه داشته باشند که به هیچ عنوان این تاریخ با توجه به برگزاری نمایشگاه عکس در چهلم دفن شهدای غواص تمدید نخواهد شد.
علاقه مندان برای شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را به صورت حضوری یا از طریق پست به نشانی: خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، طبقه همکف، دبیرخانه مرکزی جشنواره های حوزه هنری ارسال کنند.

منبع:ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.