سرویس: اقتصادی » اقتصاد مقاومتی 16:49 - چهارشنبه 28 مرداد 1394

فرماندار شهرستان اصفهان:

بهره برداري از معادن شرق اصفهان به مردم منطقه واگذار مي شود

کفیل گفت: مردم و مسئولین ما با وحدت و همدلی و پیروی از تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب امنیت را در کشور برقرار کرده اند و در جهت توسعه و پیشرفت کشور گام بردارند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، فرماندار شهرستان اصفهان در جمع مردم و مسئولان شهر حسن آباد گفت: امروز کشور ما از نظر امنیت شرایط خوبی دارد و با توجه به اینکه در کشور های همسایه تحت تاثیر سیاست های استکبار دچار بحران شده و شرایط ناامنی و بی ثباتی را ایجاد کردند ولی مردم و مسئولین ما با وحدت و همدلی و پیروی از تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب امنیت را در کشور برقرار کرده اند و در جهت توسعه و پیشرفت کشور گام بر مي دارند.

فرماندار اصفهان در ادامه ضمن تبریک پیشاپیش هفته دولت به دولتمردان از موفقیت تیم مذاکره کننده در صحنه دیپلماسی تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار اصفهان: مردم منطقه مردمي ولايت مدارند
فرماندار اصفهان در ادامه به بيان برخي از ویژگیهای منطقه جرقویه علیا اشاره کرد و افزود: داشتن مردمی انقلابي و با فرهنگ، همراه بودن با ولایت و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری، حضور در کليه صحنه ها از جمله دفاع مقدس با تقديم 107 شهید، 131 جانباز و 4 آزاده و وجود مدیران اجرایی اين منطقه در استان و شهرستان از ويژگيهاي قابل توجه مردمان اين منطقه است.

وی در مورد اعتبارات اختصاص داده شده به جرقویه علیا گفت: حدود 3 درصد اعتبارات شهرستان به این منطقه اختصاص داده شده است که در اين زمينه مي توان به پروژه در حال ساخت جاده نیک آباد به حسن آباد و ورزنه به حسن آباد هر کدام با اعتبار 3 میلیارد ریال، بهسازی روستاهای جرقویه علیا با اعتبار 4 میلیارد ریال، بهسازی معبر شهر حسن آباد با اعتبار 3 میلیارد ریال و همچنين اعتبار 10 ميليارد ريالي براي جهاد کشاروزي اشاره کرد.

خبر خوش فرماندار
کفيل در ادامه ابزار اميدواري کرد در آینده نزدیک نماز جمعه در شهر حسن آباد برگزار شود و از کسانی که پيگير برگزاري اين فريضه الهي بودند، تقدیر کرد.

وي همچنين اين خبر اميدوار کننده را بيان کرد که در جلسات استانداری مقرر شد بهره برداري معادن شرق اصفهان باید به افراد خود منطقه واگذار شود.
از اين رو مقرر گردید بخشدار جدید از پرونده های معادن بازدیدی بعمل آورند و گزارشات مربوطه را به فرمانداری اعلام نمایند تا اقدامات لازم انجام شود.

توصیه فرماندار به مسئولین
فرماندار اصفهان در پايان ضمن بيان چند توصيه به مسئولين اظهار داشت: مسئولین باید بدانند ميز و رياست براي هيچ کس ماندگار نيست و آنچه ماندنی است خدماتی که در حوزه کاری خود انجام داده ايد. اگر کسی جز خدمت به مردم در ذهن خود چیز دیگری را دنبال می کند سخت در اشتباه بوده و در غفلت به سر می برد و موقعی متوجه خواهد شد که دیگر جبران پذیر نخواهد بود. پس مسئولین باید:
ـ دین مدار و خدا محور باشند.
ـ مردم مدار باشند و مردم را کارفرما و خود را کارگزار و خادم مردم بدانند.
ـ تبعیت از فرمايشان مقام معظم رهبري را سر لوحه کارها قرار دهند.
ـ مبناي تمام کارها بايد قانون باشد.
ـ سياست ها و تدابير دولت پيگيري و دنبال شود.
ـ توجه به امنيت و نظم در همه کارها که باعث روان سازي کارها مي شود، مورد توجه قرار گيرد.
ـ به مسايل فرهنگي منطقه در کنار مسايل عمراني توجه کافي صورت گيرد.
ـ تعامل و هماهنگي با ارگانها و نمایندگیهای موجود در منطقه به خوبي تحقق يابد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.