سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 16:16 - چهارشنبه 28 مرداد 1394

در مراسم تودیع بخشدار جرقویه علیا مطرح شد؛

نقش مهم شرق اصفهان در انتخابات / رای افراد به دور از تعصبات شخصی و گروهی باشد

بخشدار جديد جرقويه عليا با حضور فرماندار اصفهان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر حسن آباد، دهیار و شورای اسلامی روستاها و مسئولین منطقه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، در جلسه توديع و معارفه بخشدار جديد جرقويه عليا حسين بهزاد فر به عنوان بخشدار جديد جرقويه عليا معرفي و از تلاش آقاي کاظمي بخشدار سابق قدرداني شد.  

 

DSC03299

فرماندار اصفهان در این مراسم ضمن تبریک پیشاپیش هفته دولت به دولتمردان از موفقیت تیم مذاکره کننده در صحنه دیپلماسی تقدیر و تشکر کرد.

کفیل در ادامه به حضور مردم در صحنه های انقلاب اشاره کرد و تاکید داشت: امسال در کشور با دو انتخابات مهم شامل انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان روبرو هستیم. با توجه به این که نظام ما نظام مردم سالار و دموکراسی بوده و استحکام و اقتدار کشور مرهون حضور مردم در صحنه ها می باشد، نقش مردم روستا ها و شهر ها خصوصا شرق اصفهان در این انتخابات بسیار مهم است.

وی خاطر نشان کرد: مردم منطقه یک بار دیگر نماد حضور خود را در تشیع پیکر شهیدان غواص به نمایش گذاشتند و امید است این بار هم مردم با آگاهی کامل در صحنه انتخابات شرکت کنند و به دور از هر گونه تعصبات شخصی و گروهی به افراد واجد شرایط و شایسته رای دهند تا بتوان با فکرها و ایده های نو کشور را به سوی توسعه و پیشرفت سوق دهیم.

DSC03293

DSC03294

DSC03295

DSC03325

کاظمی بخشدار اسبق این بخش، در بخش دیگری از برنامه با تشکر از همکاری شورا و مردم کویر جرقویه، اشاره ای به عملکرد ۵ ساله خود در این منطقه داشت.

حسین ایروانی شهردار شهر حسن آباد با اشاره به شعار امسال و همدلی مسئولان و مردم در ارتقاء شهرها و روستاهای منطقه خاطرنشان کرد: با همکاری و تعامل می توان بسیاری از مشکلات منطقه را حل نمود.

معرفی بخشدار جدید

حسین بهزاری فرمتولد شهرستان شهرضا دارای مدرک کارشناسی برنامه ریزی و کارشناس ارشد علوم اجتماعی است. وی فرزند شهید و از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس می باشد. آقای بهزادی فر سابقه ۱۶ سال فعالیت در حوزه اداری فرمانداری را داشته و چندین سال هم در اداره کار شهرستان شهرضا مشغول بوده است.

 

DSC03328

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.