سرویس: اجتماعی » پزشکی و سلامت 08:59 - چهارشنبه 28 مرداد 1394

در جلسه شوراي بهداشت بخش بن رود مطرح شد؛

کنترل آنفولانزاي فوق حاد پرندگان زیر چتر همکاری ارگان های حاضر در منطقه

کارشناس مسائل بهداشتی گفت: بمنظور جلوگيري از خطرات احتمالي مقررگرديد همه دستگاههاي اجرايي نسبت به همكاري در شرح وظايف، در خصوص پيشگيري از بيماري آنفولانزاي پرندگان نهايت همكاري را با دامپزشكي داشته باشند.

به گزارش اصفهان شرق از ورزنه، جلسه شورای بهداشت بخش بن رود با ذکر مسائل مرتبط با بهداشت محیط و توجه ویژه به اعزام کارشناسان بهداشتی به محیط های محروم شرق اصفهان، آغاز شد.

كارشناس تغذيه مركز بهداشت شماره يك اصفهان در خصوص سند ملي تغذيه بر اساس افزايش آگاهی عمومی در خصوص تغذيه مردم و تفاهم نامه هاي منعقده وزارتخانه هاي مرتبط دراين رابطه مطالبي بيان کرد.

IMG_0587

حیدرلوئي در ادامه به مشكلات موجود در برنامه سندملي تغذيه اشاره وتوضيحاتي پيرامون چالش هاي برنامه ريزي، موادتغذيه اي، شاخص هاي غذايي مطالبي بيان و خواستارهمكاري همه دستگاه ها( کمیته امداد، بهزیستی، آموزش و پرورش…) در چهارچوب تفاهم نامه منعقده شد.

يزداني كارشناس مسئول مبارزه با بيماري ها در خصوص موضوع آنفولانزاي فوق حاد پرندگان توضيحاتي بيان و با تشريح بيماري و اقدامات انجام شده در اين زمينه، از دستگاه هاي ذيربط خواستار همكاري دراين زمينه شد.

IMG_0619
پيشنهاد برگزاري جشنواره غذاي محلي و سنتي در مهرماه با محوريت شهرداري ورزنه وهمکاری همه جانبه ادارات از موضوعات شادی آفرین برای خانواده ها وهمچنین آمادگي مركز بهداشت براي برگزاري دوره هاي آموزشي ضمن خدمت براي همكاران ادارات در خصوص اصول تغذيه و ارسال گزارش آن به مركز بهداشت، از موضوعاتی بود که در جلسه بهداشت نام برده شد.

بمنظور جلوگيري از خطرات احتمالي مقررگرديد همه دستگاههاي اجرايي نسبت به همكاري در شرح وظايف و انتقادات ارائه شده در خصوص پيشگيري از بيماري آنفولانزاي پرندگان نهايت همكاري را با دامپزشكي داشته باشند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.