سرویس: غیر تولیدی » نقلی 07:07 - چهارشنبه 28 مرداد 1394

همهمه در مجلس در اعتراض به اقدام نماینده اصفهان

با اعتراض نمایندگان به پخش فیلمی از سوی نماینده اصفهان در جریان سوالش از وزیر نیرو لحظاتی مجلس با همهمه مواجه شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ در جريان سئوال حسن كامران، نماينده اصفهان از حميدچيت چيان وزير نير، وي به اتاق فرمان دستور پخش فيلمي را داد كه از صحبت ها و وضعيت كشاورزان اصفهاني تهيه شده بود و در آن، اين كشاورزان و مرردم روستايي نسبت به بي آبي و گرفتن حقابه شان و همچنين خشك شدن زاينده رود معترض بودند.
اين فيلم كه به گفته برخي نمايندگان متعلق به گذشته بود و به دليل حرف ها و مطالبات مردم كه در آن با گريه و گلايه مندي حرف مي زدند، ممكن بود فضاي مجلس را احساسي كند. از اين رو برخي نمايندگان با فرياد دو دو اعتراض خود به ادامه پخش فيلم را به هيات رئيسه اعلام كنند.
در اين ميان، محمدرضا باهنر كه در غياب علي لاريجاني رياست جلسه را برعهده داشت خطاب به نماينده اصفهان گفت: آقاي كامران! نمايندگان مي گويند كه اولا اين فيلم متعلق به 5-4 سال قبل است و به اين دولت مربوط نمي شود و ثانيا اينكه افراد مجروحي كه در اين فيلم نشان داده ايد، مربوط به انفجار خط لوله يزد در همان سال هاست! بنابراين اگر توضيحي داريد بفرمائيد!
كامران نيز تاكيد كرد: من همين امروز به خرج خودم نمايندگان را به اين منطقه دعوت مي كنم تا بيايند و از نزديك وضعيت مردم منطقه را كه دربه در شده اند را ببينند. اما سئوال من از وزير اين است كه چرا حقابه اين كشاورزان كه خود زماني خمس و زكات مي دادند را به صنعت داده ايد كه آن ها امروز زكات بگير شوند!
در پايان، نمايندگان موافقت خود را از پاسخ هاي وزير اعلام كردند.
منبع:ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.