سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:02 - سه شنبه 27 مرداد 1394

نارضایتی مشترکان از خدمات اینترنت مخابرات پذیرفتنی نیست

مرغ مخابرات اصفهان یک پا دارد!

کاربران اینترنت مخابرات اصفهان همواره از کیفیت پایین خدمات اینترنتی در اصفهان گلایه‌ داشته‌اند و این درحالیست که معاون بازاریابی و فروش شرکت مخابرات استان اصفهان می‌گوید: نارضایتی مشترکان از خدمات اینترنت مخابرات پذیرفتنی نیست.

به گزارش اصفهان شرق؛ بی کیفیتی خدمات اینترنت پرسرعت! مخابرات همواره مورد گلایه کاربران اصفهانی بوده است و کاربران از سرعت پایین، خدمات نامطلوب پشتیبانی و اتمام سریع شارژ اینترنت بصورت غیرواقعی شکایت داشته‌اند. از طرفی با اعلام سازمان تنظیم مقررات رادیویی به دلیل عدم تامین پهنای باند لازم برای ارائه اینترنت به کاربران، فروش اینترنت 2020 در اصفهان به کاربران جدید ممنوع اعلام شد که این موضوع می‌تواند در ارائه خدمات کاربران قدیمی این اپراتور هم تاثیر بگذارد. علیرغم تمام نارضایتی های موجود و نگرانی جدید کاربران اینترنت مخابرات مبنی بر منع فروش اینترنت در اصفهان، روز گذشته ناصر مشایخی معاون فروش شرکت مخابرات استان اصفهان در افتتاحیه نمایشگاه مخابرات و تجهیزات وابسته در مورد سرویس اینترنت مخابرات اصفهان اظهارات قابل تاملی داشت.
مشایخی با بیان اینکه در حال افزایش پهنای باند اینترنت ارائه شده توسط شرکت مخابرات هستیم، گفت: در این صورت کیفیت و رضایت مشتریان بالاتر خواهد رفت.
معاون بازاریابی و فروش شرکت مخابرات استان اصفهان همچنین در مورد صحبت هایی که در مورد کیفیت پایین اینترنت مخابرات در میان است، افزود: انتقادهای وارد به شرکت مخابرات در زمینه سرعت اینترنت و نارضایتی مشترکان از سریع تمام شدن شارژ نت  پذیرفتنی نیست!
وی تصریح کرد: ما ۴۰۰ هزار مشترک اینترنت داریم، اگر قضیه ناراضی بودن تعداد زیادی از آنها صحیح باشد حداقل باید ۱۰۰ هزار نفر ناراضی باشند بنابراین اعتقاد دارم که نمی توان به شکایت‌های مطرح شده افراد در شبکه های مجازی استناد کرد.

منبع:ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.