سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 00:39 - سه شنبه 27 مرداد 1394

همزمان با دهه کرامت؛

جمع خودمانی دختران کویر بر مزار غواصان گمنام/ عکس

دختران نصرآبادی با حضور بر مزار شهدای گمنام تجدید میثاق با میهمانان برگشته از خط کربلای 4 بستند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از جرقویه سفلی، دختر بزرگ و با عظمت امام موسى بن جعفر علیهما السلام آنچنان مقام و جایگاهی دارد که در عرصه علمی و مقام معنوی و قدسی به بالاترین درجات نایل شد لذا شایسته است به عنوان الگوی دختران شیعی معرفی گردد، زیرا در مقام والای ان حضرت همین بس که امام رضا علیه السّلام فرمود: هر کس او را با معرفت زیارت کند بهشت برین جایگاهش خواهد بود.

به راستی میلاد حضرت معصومه(س) و نامگذاری این روز به نام  روز دختر، باید به عنوان فصل آغاز تعمّق در توانمندی های دختران در عرصه های محتلف معنوی، علمی … مورد توجه قرار گیرد، به ویژه آنکه در عصر و زمانۀ عجیبی به سر می بریم که  همه  در دنیای مجازی گرفتار شدیم و بالکل مقوله ای به نام مواجهه با دنیای واقعی و ضرورت حضور مطلوب در فضای واقعی میان انسانها به ورطۀ فراموشی سپرده شده است.

IMG_20150816_193605

همزمان با دهه کرامت و در روزهای تدفین شهدای غواص در شهر نصرآباد، دختران نصرآبادی دسته دسته با اهدای شاخه های گل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

با وجود اینکه این روزها تبریک روز دختر در همه شبکه های اجتماعی، گروه به گروه در چرخش است، دختران عشایر شرق اصفهان، میعادگاه شهدا را به فضای تبریک دنیایی خود ترجیح دادند.

IMG_20150816_192002

خواندن حدیث شریف کساء برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان ارواحنا فداه و سلامتی طول عمر با عزت برای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مجد و عظمت اسلام و مسلمین و همچنین ادامه دادن راه شهدا، سین برنامه دختران کویر بود که نگاه خبرنگار ما را به خود جلب کرد.

لازم به ذکر است پیکر پاک دو تن از شهیدان گمنام عصر روز جمعه با حضور با شکوه و سرشار از شور و حضور مردم متدین و ولایتمدار این شهر و منطقه تشییع و در بوستان امام رضا علیه السلام این شهر به خاک سپرده شدند که مراسم بزرگداشت این عزیزان روز پنج شنبه 29 مرداد ماه از ساعت 9 تا 11 در سالن اجتماعات حضرت موسی ابن جعفر علیه السلام نصرآباد برگزار خواهد شد.

IMG_20150816_193926 IMG_20150816_195718

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.