سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 09:04 - دوشنبه 26 مرداد 1394

در افتتاح پاسگاه انتظامی دهستان رامشه مطرح شد؛

قطع نگاه نامحرمان به مناطق کشور از اهداف نیروی انتظامی است

با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان و شهرستان، فرماندار، مسئولین منطقه و اهالی رامشه، پاسگاه انتظامی دهستان رامشه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت معصومه و دهه کرامت با توجه به اهداف مهم راه اندازی پاسگاه، گفت: هدف از ایجاد پاسگاه در یک منطقه بالا بردن سطح امنیت و قطع نگاه نامحرمان به یک منطقه کویری می باشد.

سردار آقاخانی با تاکید بر وظایف پرنسل اظهار کرد: نیروی انتظامی در این برهه از زمان وظیفه سنگینی بر عهده دارد چرا که امنیت و آسایش جامعه در گروه تلاش و کوشش این عزیزان است و همه با همکاری و تعامل باید با افرادی که باعث سلب آسایش مردم می شوند ( سوداگران مرگ، افرادی که باعث بوجود آوردن اسیب های اجتماعی می شوند، افرادی که باعث اختلالات فرهنگی و مذهبی می شوند، برخورد با اراذل و اوباش، جمع آوری صندوق سیاه دشمن و شیطان (ماهواره) و….) برخورد جدی کنند.


وی در ادامه تاکید کرد: نیروی انتظامی بدون مردم معنی ندارد و این دو باید به صورت دو طرفه عمل کنند و قدرت و اقتدار نیروی انتظامی مدیون حضور و تعامل و همکاری مردم با این نیرو می باشد و در این صورت امنیت بوجود می آید.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان ضمن آرزوی موفقیت برای فرماندهی و نیروهای مستقر در پاسگاه رامشه از آنها خواست که رابطه خود را با ریش سفیدان منطقه، اعضای شورا و مسئولین و مردم قطع نکنند و با تعامل و همکاری امنیت کامل را در منطقه بوجود آورند.

فرماندار شهرستان اصفهان تلاش مامورین انتظامی کشور را از خدمات ارزنده به مردم عنوان و افزود: اساس و پایه هر حکومتی ایجاد و حفظ امنیت در جامعه می باشد و حکومت بر اساس امنیت تعریف می شود و با جانفشانی شهیدان، جانبازان، ایثارگران، همراهی مردم و پیروی انها از بیانات رهبر معظم انقلاب و تلاش و کوشش نیروی انتظامی، امنیت در کشور مان برقرار می باشد و همه ی ما در قبال این نعمت گرانقدر مسئولیم و باید با همکاری و تعامل در حفظ این نعمت بزرگ تلاش کنیم.

فضل الله کفیل در ادامه تاکید کرد: امروزه در اطراف کشورمان کانون های شرارت زیاد است ولی با هوشیاری نیروی انتظامی و وحدت مردم و مسئولین و تدابیر هوشمندانه رهبری هیچ کشوری فکر تجاوز به ایران اسلامی را نخواهد کردو ما نیز در سالی که به نام همدلی و همزبانی، دولت و ملت نامگذاری شده باید با همدلی و همکاری بتوانیم امنیت کامل را در جامعه برقرار کنیم.

در پایان حکم مصطفی دهقان به عنوان فرمانده پاسگاه دهستان رامشه قرائت شد و به وی تقدیم گردید و از پاسگاه انتظامی رامشه بازدید بعمل آمد.
شایان ذکر است این مراسم در دبیرستان فجر رامشه برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.