سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 02:08 - دوشنبه 26 مرداد 1394

در جاده اژیه رخ داد؛

تصادف دلخراش جان فرزند شهید اژیه ای را گرفت/ عکس

تصادف خودروی سمند با کامیون در جاده سیان از توابع اژیه، منجر به کشته و مجروح شدن دو تن از شهروندان شرق اصفهانی شد.

به گزارش اصفهان شرق از شاهتور، به دنبال وقوع حادثه تصادف در جاده سیان به گیشی، متاسفانه راننده سمند در دم جان باخت و راننده کامیون بنز به دلیل جراحات وارده جهت ادامه درمان به بیمارستان منتقل شد.

برخورد مستقیم سواری سمند با کامیون روبه رویی، منجر به کشته شدن مهدی محسنی اژه ای از اژیه پدر جوان دو دختر معصوم و فرزند شهید از  شد و به جهت عمق حادثه، عملیات امداد رسانی با سرعت پایین انجام شد.

گفتنی است، مسئولان باید بیش از پیش درصدد بازسازی جاده های برون شهری، بخش های شرق اصفهان برآیند تا با اندکی بی احتیاطی، حادثه ای دردناک رخ ندهند.

متاسفانه عرض کم برخی از جاده های شرق اصفهان منجر به وقوع حوادث بیشمار جرحی و فوتی می شود که حداکثر تصادفات به منظور برخورد مستقیم دو خودرو از روبه رو است و دست مسئولان را در بازسازی و به کارگیری خدمات بیشتری به این مناطق می بوسد.

02 04 05 07 022 077

 

همچنین بخوانید:

15 نظر در مورد “تصادف دلخراش جان فرزند شهید اژیه ای را گرفت/ عکس”

  1. همکاران شرکت زمزم گفت:

    باسمه تعالي

    اِنّا للّه وَ اِنّا اِلَيْهِ راجِعوُن

    با نهايت تأسف و تأثر درگذشت ناگهاني همكار عزيزمان مهدی محسنی اژیه را به كليه همكاران و همشهريان گرامي به ويژه خانواده محترم آن مرحوم تسليت عرض مي نمائيم.

    هرچند كه تاب فراق و هجران سخت و دشوار است، ليكن تقدير الهي را جز صبر و بردباري چاره اي نيست.

    از خدواند بزرگ براي آن سفر كرده غفران واسعه الهي و براي كليه بازماندگان محترم صبري جميل و اجري جزيل را مسئلت مي داريم.

    روحش شاد یادش گرامی.

  2. علی گفت:

    ضمن عرض تسلیت . باید ب عرض برسانم ک این قبیل حوادث دلخراش باید عبرتی باشد برای مسئولین تا نسبت به بهینه سازی جاده ها و خصوصا خیابانهای داخل شهر اقدامی عاجل نمایند چرا که این حادثه اولین حادثه و در ضمن آخرین حادثه هم نبوده و چه بسا ک برای خود مسئولین نیز اتفاق بیفتد ! پس بهتر است بدون در نظر گرفتن بعضی عقاید پوچ و کج سلیقه گیها به فکر چاره بوده و با همفکری و همکاری یکدیگر موانع موجود را هر چه سریعتر برداشته و به فکر جان و مال مردم باشیم

  3. جواداسلامي مشكناني گفت:

    هوالباقي
    بانهايت تاسف وتاثر وعرض تسليت به خانواده معظم شهدا وكانون داغديده از سال 78بااين بزرگوار رفاقت وروابط خانوادگي داشتم بسيار مخلص ولايت ورهرو شهدا بودند وجود ايشان فقط از صفات نيك وپسنديده سرشته شده واصلا غضب وكينه از ايشان نديدم ونشنيدم هميشه بشاش وطبع شوخ داشتند با پير وجوان روابط دوستانه داشتند خدايش رحمت كند وبه ماوخانواده صبر عنايت كند.

  4. واقعا داغ جوون سخته به خصوص اگه اون جوون برات عزیز باشه و دوسش داشته باشی
    مهدی واقعا برای خانواده ما عزیز بود هرموقع به دیدن مادرش میرفتیم او هم می امد چه صبح بود چه شب
    همیشه پیرو رهروی ولایت بود امام خامنه ای به اندازه مادرشون دوست میداشتن.
    واقعا رفتنش در باورمان نمیگنجد
    اصلاباورم نمیشود که از 5سالگی تا 40سالگی با یتیمی بزرگ شده درس خوانده والآن فرزندانش باید یتیم باشند…………مهدی جان بی تو… با خاطره هایت چه کنم
    برای خانواده و فامیل های محترمشون صبر و بردباری از خداوند منان خواستارم
    مهدی جان غم از دست دادنت بیش از انی که تصور میکردی مارا ازار داد و چه عاشقانه ه سوی پدرت پر کشیدی
    پسر عمه ی عزیز مهمانیت مبارک
    ………………….

  5. هادی گفت:

    انالله و انا الیه راجعون
    سلام – سال 82 اولین باری بود که دیدمش . جوانی باوقار , محجوب و مؤمن . تیرماه سال 94 آخرین باری بود که صدای گرمش رو تلفنی شنیدم هنوز همون آدم 12 سال قبل بود . امروز با دیدن پیغام هاش روی صفحه تلگرام خاطره هاش برام زنده میشه . روحت شاد
    بدینوسیله مراتب تسلیت خودم رو به خانواده دغدار , برادر , دوستان و همکاران اون عزیز تقدیم می کنم و یادی دوباره ازاون می کنم با ذکر صلوات و فاتحه .

1 2
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.