سرویس: دین و اندیشه » روحانیت 13:11 - یکشنبه 25 مرداد 1394

با حضور مردم و مسئولان برگزار شد؛

وداع مردم قورتان با پدر شهیدان حسینی به روایت عکس

تشییع پیکر پاک پدر دو شهید، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود حسینی از روستای قورتان بخش بن رود با حضور مردم شهید پرور ورزنه و قورتان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه، پیکر پاک پدر دو شهید والا مقام دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی با حضور مسئولین، مردم شهید پرور شهر ورزنه و جمعی از مردم روستای قورتان از گلزارشهدای شهر ورزنه تا بوستان شهدای گمنام شهر تشییع شد و در بوستان شهدای گمنام نماز توسط حجت الاسلام باقری برگزار شد.

مراسم تشییع در روستای اشکهران بخش بن رود و در پایان در روستای قورتان از مسجد امام حسن عسکری(ع) روستای قورتان تشییع و در گلزار شهدای بین دو روستای قورتان و بلان به خاک سپرده شد.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی پدر شهیدان سید محسن و سید مرتضی حسینی عصر دیروز در سن 72 سالگی در بستر بیماری درگذشت.

فرزندان این مرحوم در سن 14 و 15 سالگی در سال های  61 و  63در عملیات محرم(خط مرزی عین خوش ) و عملیات بدر(هور الهویزه) به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

0 (5) 0 (6) 0 (8) 0 (9) 0 (19) 0 (21) 0 (27) 0 (35)

0 (24) 0 (43) 0 (47) 0 (50) 0 (55) 0 (58) 0 (59) 0 (63) 0 (80) 0 (83) 0 (91) 0 (95)

همچنین بخوانید:

3 نظر در مورد “وداع مردم قورتان با پدر شهیدان حسینی به روایت عکس”

  1. خبرنگار گفت:

    سلام
    بنده به عنوان خبرنگار افتخار ی پایگاه خبری اصفهان شرق از طرف همه همکاران ومدیر سایت در گذشت عالم ربانی ،ابوالشهیدین حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا سید محمود حسینی را به بیت داغدار وهمه بستگان تسلیت عرض می کنم.
    روحش شاد

  2. ج.م گفت:

    با سلام
    از همه دوستداران حاج آقا حسینی ، کسانی که در مراسم تشییع تدفین مراسم سومین روز رحلت این عالم ربانی شرکت کردند کمال تشکر و قدردانی را داریم به خصوص مردم شهید پرور شهر ورزنه – روستاهای اشکهران ، باقرآباد ، کبریت و کلیه روستای بخش بن رود و همه مردم روستای قورتان و بلان و کلیه کسانی که از راه های دور و نزدیک آمدند تشکر و قدردانی می کنیم انشاالله مردم روستای قورتان در مراسم های شادی شما شرکت خواهند کرد.
    از سایت اصفهان شرق هم به دلیل اشاعه خبر رحلت جانگداز و غم انگیز حاج آقا حسینی تشکر و قدردانی میکنیم

  3. ع ح گفت:

    با عرض سلام و تقدیر و تشکر از مردم عزیزو شهید پرور قورتان و بلان وروحانیون عزیز که در مراسم تشییع و به خاکسپاری سنگ تمام گذاشتند
    و تقدیر از قاری محترم جناب اقای رجبی که در ابتدای مراسم ایاتی چند از کلام الله را تلاوت کردند

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.