سرویس: تولیدی » مقاله و یادداشت 10:51 - یکشنبه 25 مرداد 1394

به مناسبت میلاد حضرت معصومه؛

مشق عشق دختران، در محضر بانوی کرامت

دختران سرزمین آفتاب، من مرید حضرت عشقم که زمین مدینه تا قم حکایت گام های نجیب و استوارش را به نظم کشیده اند و غربت مشهد علاقه به ولایتش را رسم کرده است.

اصفهان شرق/ مریم شجاعی، به نام اعظم حضرت احدیت، نامی که جوابش واجب است و گفتنش فضیلت است و کمال را می افزاید.
13930605000272_PhotoA
پس به نام، نامی خدا سلام…
سلام بر ذی قعده و چه کلمه ی زیبایی است که شیطان را بنا بر فرمایش گهربار پیامبر(ص) گوژپشت می کند…
سلام بر تو ای ذیقعده، سلام بر اولت که قصه عصمت است و پرهیز از هر زشتی و معصیت و قصه مدینه تا مشهد است و در حکایت دردناک مدینه تا قم….
گویند سالی که نکوست از بهارش پیداست و من می گویم ذیقعده نکوست و از نگارش پیداست، نگاری زیبا و با محبت که خداوند با عرضه آن بر موسی آل محمد، داستان تلخ زنده به گور شدن دختران را برای همیشه از همه ی خاطره ها محو کرد و با تبختر بر پیشینیان دختران را آرامش و بهشت ابدی مادران، غمخوار پدران و دلسوز برادران و پشتیبان خواهران دانست.

با تولد تو ای فاطمه ی معصومه کرامت را به اوج خود رسید و زیارتت وجوب بهشت را به رامغان اورد.
قصه تلخ غربتت، داستان تازه و دلنشین قربت را می سراید. والایی مقاومت و معصومیت از گناهت یاآورد خاطره بین در و دیوار است و صحن و بارگاه زیبایت هر زائری را از خود بیخود میکند و من به این بیخودی افتخار می کنم که مرا به خود می آورد.

ای دختر زیبای موسی(ع) و ای خواهر محبوب رضا(ع) انگار با آمدنت ستارگان درخشان در سراسر آسمان مدینه تا قم و قم تا مشهد با دیدن گرفته اند که دیگر در آستان بلند و رفیع سماء جای سوزن اندازی نیست و صحن ملکوتیت زیبایی هر جمالی را از اعتبار انداخته است چرا که جای، جای حرمت منظره دلنشین خورشید را در برابر دیدگان حتی در صحن و سرای دلها ترسیم می کند.
ای شمس درخشان قم و ای نگین تابنده انگشتری کرامت براستی که تو منظومه ی زیبایی و عصمتی…
با ورود به حرمت خفتگان بیدار می شوند و در بیداری رویای به یاد ماندنی تو را می بینند. ای دختر موسی(ع)، ای دختر فاطمه(س) و ای دختر رسول(ص) بگذار باز هم بگویم که با نجوای نام بلند اوازه ات حس غریبی وجودم را آکنده می سازد.
images4
ای عمه مولا و امام زنده و حاضرم و ای نشانه ی رسالت نبوی(ص) می ستایمت و خالق رحیمم را به خاطر خود و خاطر پسندت سپاسگذارم. ای کاش دختران سرزمینم بشناسند و ترا که مظهر نجابتی و پشتیبان امامت و بیاموزند از تو پاسبانی از حریم حُجب و حیا را و پرهیز از هر زشتی و خطا را…

آی دختران سرزمین آفتاب، من مرید حضرت عشقم که زمین مدینه تا قم حکایت گام های نجیب و استوارش را به نظم کشیده اند و غربت مشهد علاقه به ولایتش را رسم کرده است.

آی دختران سرزمین عشق بیایید از محضر معصومه ی آل رسول(ص) مشق عشق کنید که داستان عاشقیش تداوم ولایت است و اتمام رسالت.
اگر بهشت را می خواهید به پابوسی حضرت عشق بیایید و خواهر بودن را از او درس بگیرید که سرای احمدیه تا سرای نورانی مشهدش گواه محبت خواهری اوست و دختر بودن را از او بیاموزید که زندگی سرتاسر دُرناک حضرت کاظم(ع) شفقت و دلسوزی معصومه اش را حکایت می کند.

پس بیایید با دو بال حُجب و حیا رسالت فاطمیش را بر دوش فرشته گون خود بگذارید و راه پرفضیلتش را تداوم دهید تا به همگان اثبات کنید که ما را دختر می نامد زیرا دوبال وزین و نامرئی حجاب و حیا را با خود داریم که با مدد آن می توانیم پیام عشق و محبت و کرامت را به آیندگان ارسال نماییم و تا انتهای مسیر ولایت را پشتیبان باشیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.