سرویس: اجتماعی » علمی 18:50 - شنبه 24 مرداد 1394

رئیس دانشگاه علمی کاربردی هرند؛

مهر 94، میزبان جوانان در 9 رشته کاردانی هستیم

رئیس دانشگاه علمی کاربردی هرند از جذب دانشجو در مقطع کاردانی در مهر ماه 94 خبر داد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز هرند در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق گفت: ترویج علم از جایگاه بسیاری در کشور و در بین جوانان برخوردار است و مسئولان ذیربط باید در زمینه بهبود وضعیت تحصیلی و جذب جوانان به محیط های علمی، گام بردارند.
علیرضا بابایی ضمن تاکید این خبر اظهار کرد: امسال برای جذب دانشجو در مهر ماه 9 رشته کاردانی به کارشناسی پذیرای دانشجویانی از سراسر استان اصفهان است.
وی افزود: در 9 رشته کاردانی حرفه ای مدیریت امور اداری، مدیریت کسب و کار، کاردانی حرفه ای بازاریابی کاردانی حرفه ای حقوق ثبتی و حقوق خدمات قضایی و کاردانی فنی اطلاعات اینترنت و شبکه های گسترده و شبکه های کامپیوتری و همچنین کاردانی حرفه ای حسابداری صنعتی و مالی دانشجو پذیرش می شود.
بابایی درباره زمان ثبت نام در این دوره گفت: زمان ثبت نام از روز پنج شنبه 22 مرداد ماه آغاز و تا روز پنج شنبه 29 مرداد‌ ماه ادامه خواهد داشت که با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توان فرایند ثبت نام را انجام داد.
وی به این نکته اشاره نمود که حضور دانشجویان در دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون آزمون می باشد و پذیرفته شدگان از معافیت تحصیلی برخوردار می باشند، همچنین پدیرفته شدگان می توانند از وام دانشجویی نیز استفاده نمایند و به این نکته اشاره کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی هرند با ساختمانی نو ساز دارای وسعتی 2200متر و همچنین 5000 متر فضای سبز و پارک مطالعاتی مجزا و امکانات خوب آموزشی از قبیل کارگاه و آزمایشگاه های مجهز و مجموعه خدماتی رفاهی دانشجویی و اساتید مجرب برخوردار می باشد که بالغ بر هزار و دویست دانشجو در این مرکز و در منطقه شرق اصفهان مشغول به فعالیت است.متقاضیان می‌بایست در زمان اعلام شده به صورت اینترنتی از طریق پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند. وی همچنین به این نکته اشاره کرد که مشاورین این مرکز همه روزه از ساعت 8 الی 16 آماده پاسخ گویی و راهنمایی داوطلبینی می باشند که می توانند به صورت حضوری و یا با شماره 03146404656-8 تماس حاصل فرمایند.2015-08-15 (3)
023 026 057 074 081 099

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “مهر 94، میزبان جوانان در 9 رشته کاردانی هستیم”

  1. قاضی نزاد گفت:

    نسبت به منطقه و همچنین نسبت به شهر نیک اباد دانشگاه خیلی خوبه و تمیز ولی ای کاش سرویسی برای رفت برگشت برا شهرههای اطراف میگذاشت مثل محمد اباد نصراباد نیک اباد حسین اباد و …. با تشکر

  2. با سلام دوست عزیز سرویس ایاب و ذهاب در بخشها و شهر ها نیز دایر خواهد گردید سرویس ایاب و ذهاب در منطقه بن رود دایر می باشد و امیدواریم با حضور دانشجویان از منطقه جرقویه سفلی نیز بتوانیم سرویس تدارک ببینیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.