سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:02 - شنبه 24 مرداد 1394

دست خط رهبری در اینستاگرام ضرغامی

عزت الله ضرغامی در روز جهانی چپ دست ها با ذکر خاطره ای از رهبر معظم انقلاب این روز را گرامی داشتند.

به گزارش اصفهان شرق؛ عزت الله ضرغامی با انتشار عکسی در اینستاگرام خود و بیان خاطره ای از سوء قصد به رهبر انقلاب این روز را گرامی داشتند.

3465451_716

ضرغامی در اینستاپست خود نوشت:

دستخط آقا !
پس ازواقعه ی انفجار مسجد ابوذر ، سمت راست بدن حضرت آقا ، دچار آسیب دیدگی جدی شد . خداوند ایشان را برای ملت و انقلاب حفظ کرد . به ناچار از دست چپ برای نوشتن استفاده می کنند ، با این حال زیبایی خط ایشان اعجاب برانگیز است .
تصویر فوق ، قسمتی از مرقومه ی ایشان خطاب به حقیر است که قواعد هنر خط در اوج ، رعایت شده است . بیش از این در توان و تخصص ام نیست !
دستخط حضرت امام (ره) هم فوق العاده بود . ارزش های هنری بزرگان در محاق شخصیت برجسته ی سیاسی _ اجتماعی شان کمتر به چشم می آید ..
.
***پی نوشت***
.
امسال در سالگرد این حادثه ، در مسجد ابوذر و در همان محل مورد نظر سخنرانی داشتم. (چه مردم خوب و حق شناسی) ،
جناب حجت السلام مطلبی ، امام جماعت انقلابی و پرتلاش مسجد به من گفت : ضبط صوتی که در آن بمب کار گذاشته شده بود ، درست در سمت چپ و مقابل قلب آقا بود ولی حرکات ایشان به اطراف در موقع سخنرانی که شیوه ی هنرمندانه ی فن خطابه است ، باعث شد تا موقع انفجار ، قلب سالم بماند .
آقا به جوانان می فرمایند ، همین نعمت حرکت انگشتان شما که مثلا یک جاسوئیچی را دور انگشت می چرخانید نعمت بزرگی است . (نقل به مضمون)…. قدر بدانید . سلامتیشان صلوات.

منبع:باشگاه خبرنگاران

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.