سرویس: اجتماعی » علمی 13:50 - دوشنبه 18 آذر 1392

عرصه ی رقابتی مراکز آموزشی نباید موجب تنزل کیفیت شود

رییس دانشگاه آزاد هرند گفت: گسترش نظام آموزش عالی در پیشبرد بار علمی جامعه موثر است و در این مبحث نباید گسترش مراکز موجب افت کیفیت آموزش شود.

riyasat-khosravi-1

به گزارش اصفهان شرق: دکتر قاسم خسروی رییس دانشگاه آزاد هرند به ارتقا دانشگاه و مسیر علم بعد از انقلاب اشاره واظهار کرد: دانشگاه به عنوان یکی از ارکان مهم در بحث آمایش سرزمینها می باشد، در واقع دانشگاه آزاد ارگانی است که بعد از پیروزی انقلاب توانسته است در راستای آمایش سرزمین و تولید علم قدم بر دارد.

وی با توجه به  گسترش نظام آموزش عالی افزود: گسترش نظام آموزش عالی در پیشبرد بار علمی جامعه موثر است و در این مبحث نباید این گسترش باعث افت آموزشی شود و عرصه ی رقابتی دانشگاهها نباید موجب این شود که کیفیت آموزش عالی تنزل پیدا کند.

وی به مشکل اشتغال جوانان اشاره و بیان کرد: بسیاری به خاطر پیدا کردن شغل و کسب شرایط بهتر در جهت استخدام به دانشگاه پا می گذارند و اگر مشکل اشتغال جوانان را حل کنیم ورود آنان در عرصه ی علم وکسب دانش فی نفسه دارای ارزشی بیشتر می باشد.

دکتر خسروی با توجه به شرایط مناسب در این برهه از زمان گفت: شرایطی که در ایران امروز برای جوانان فراهم آمده است فرصت تاریخی است که می بایست به آن توجه کرد و در این زمینه مسئولین رده های بالاتر سیاست گذار ی و برنا مه ریزی می بایست شرایط خوبی را در جهت علاقه مندی به تحصیلات با کیفیت بالای آموزشی در پیشبرد اهداف نظام پدید آورند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.