سرویس: تولیدی » خبر پوششی 16:15 - جمعه 23 مرداد 1394

امام جمعه شهر ورزنه:

روحیه استکبار ستیزی در بین ملت مسلمان ایران زنده است

حجت الاسلام شامحمدی گفت: روحیه استکبار ستیزی همیشه در بین ملت مسلمان ایران زنده است.

به گزارش اصفهان شرق از ورزنه، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل شامحمدی ظهر امروز در جمع نمازگزاران در محل مسجد جامع شهر ورزنه ضمن دعوت به تقوی وپرهیزگاری اظهارداشت: برهرفرد مسلمان وظیفه است که در زندگی خود اخلاق ورفتار پیامبر گرامی اسلام را الگوی زندگی خود قراردهدچرا که دراخلاق پیامبر ویژه گی هایی وجود دارد که برای رشد افراد وجامعه بسیار مفید خواهد بود.

امام جمعه ورزنه درادامه به برخی از ویژه گی های اخلاقی پیامبر(ص)  اشاره وبیان داشت:  از جمله ویژه گی های اخلاقی این بزرگوارسلام کردن وپیشی گرفتن از دیگران می باشد که برای پیامبر غنی وفقیر ،پیر وجوان فرقی نداشت چرا که سلام باعث آروزی سلامتی کردن برای دیگران است پس این پیام مهم برای مومنین است هرگاه به یکدیگر رسیدن سلام کنند حتی از معصومین روایت است که اگر کسی قبل از سلام کردن شروع به کلام نمود جواب او راندهید  .

وی تصریح کرد : خوش رویی وباروی گشاده برخورد کردن از دیگر ویژه گی اخلاقی پیامبر گرامی اسلام (ص) بود که باید همه مردم به ویژه مسئولین این رفتار اسلامی را الگوی خود قراردهندرسیدن به ظاهرخود از اخلاق نیک است که هروقت پیامبر وارد کوچه وبازار می شدند خود را می آراستند لباس تمیز وهمچنین موهای خود را شانه می زدند .

حجت الاسلام شا محمدی درخطبه دوم ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه اظهار داشت:دهه کرامت با ولادت کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه آغاز می شودوروز ولادت این بانوی بزرگوارروز دختر نام گذاری شده که این روز راتبریک می گوییم واز وعاظ انتظار می رود که دراین ایام نسبت به وظایف دختران وحقوق دختران درجامعه بپردازند.

امام جمعه ورزنه در ادامه بیان داشت:باید از مردم ولایتمدار وقدر شناس شهرورزنه به خاطر حضور در تشییع پیکر پاک ومطهر دوشهید گمنام قدردانی کنیم واین روز ها که عطر شهادت دراستان اصفهان وجای جای کشور پیچیده شده است استفاده کنیم وقدردان شهدا وادمه دهنده راه این عزیزان باشیم.

وی باتشکر از رییس قوه قضاییه دراجرای احکام قضایی  اظهار داشت :از رییس قوه قضاییه که دراجرای حکم کسی که اختلاس انجام داده ودرارتشاع وهمچنین به هم زندن امنیت کشور دست داشته ایستادگی نمودند واین شخص را به زندان فرستادند تشکر می کنیم ونباید اجازه دادکه صاحبان قدرت وثروت دراجرای چنین احکامی تاثیر گذار باشند.

حجت الاسلام شامحمدی به خوی استکبار ستیزی مردم ایران اسلامی  اشاره و افزود : روحیه استکبار ستیزی همیشه در بین ملت مسلمان ایران زنده است وشعار مرگ برآمریکا را همیشه وپرتوان تر گذشته سرخواهیم داد که خداوند متعال به ما دستورداده است  دربرابر ظالمین ومتکبرین ایستادگی ومقاومت نماییم.

امام جمعه ورزنه درپایان  بیان داشت: تشکر می کنیم ازاعضای محترم شورای اسلامی که با صعه صدر وباهمدلی وهم زبانی پیگیر مشکلات مردم می باشند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.